2 Ocak 2014 Perşembe

26. hafta



e biz büyüyoruz teyzeleri :) aslında 26. haftanın sonundayız bugün 25+6 en azından hafta bitmeden yazalım dedik ..
bu hafta tekmeler tüm şiddetiyle devam ediyor ama öyle çok sık değil. gün içinde öğlen 12 civarı sonra akşam yemeği civarı, yatarken ve sabah namazı üzeri kendileri aktif hanımefendinin :) geri kalan zamanını uyuyarak değerlendiriyor:)
haftaya şeker yükleme testini yaptırıyorum inşallah onda da bi sıkıntımız çıkmaz.
bu hafta geçen haftadan farklı bişey yok aslında ama o oynadıkça öyle hisler geliyor ki içime o minicik ayaklarını biran önce öpüp koklamak istiyorum..
semt pazarına çıktıkça bebek elbiselerine baka baka bi bakıyorum pazarın sonuna gelmişim :) öyle cici şeyler var ki..şimdi çocuğun yediği helal giydiği haram düsturunca elimden geldiğince işime yarayan şeyler almaya çalışıyorum ama aldıkça alası geliyor insanın be :) minicik yelekler ufacık çoraplar :)
herşeyin küçüğü pek güzel arkadaş :)
tüm hamilelerde oluyor sanırım çok deli rüyalara dalıyorsunuz :) fantastik rüya aleminde başıma öyle şeyler geliyor ki bazen ter içinde uyanıyorum..bu 3d hd gerçek ötesi rüyalar bence hamileliğin en enteresan yanlarından..keyfini çıkarıyorum bu bedava sinemanın :) bu aralar çok acıkmıyorum diyebilirim o deli iştahım birden hafifledi bende rahatladım çok şükür :) eğer geç vakit yersem nefes problemi yaşıyorum.sol yanıma yatmaktan fenalık gelse de bebeğim yeterince rahat nefes alsın diye sağ tarafa dönmüyorum..ama arasıra sırt üstü yattığım doğrudur bütün gece sol yanıma yatınca sabah fena ağrılarla uyanıyorum.
kasık ağrısı dediğimiz şey hakikaten fena bişey. sol kasığımda bazen yürüyüşümü bile engelleyen oturup dinlenmemi gerektiren ağrılar oluyor..karnımda bi çatlama falan yok ama geçen gün yanlışlıkla bi kesik attım umarım ordan çatlama,yırtılma falan olmaz..ergenlikte ani gelişen ben o zamanlardan vücudumun çatlamaya uygun olduğunu biliyorum.ilk hamileliğimde düzenli olarak 3. aydan itibaren saf zeytinyağı veya bebeyağı kullandım bi çatlama oluşmadı çok şükür. bu hamileliğimde de zeytinyağı kullanıyorum ama karnım ilk hamileliğime göre daha büyük umarım bu sefer de çatlaksız atlatırım bu olayı..ilk hamileliğimden edindiğim bir tecrübeyle göğüslerinize de yağ sürmeyi öneriyorum çünkü hiç beklemediğiniz bir anda aniden büyüyen göğüsler hemen çatlıyor..

geriye Allahın izniyle 11,5 haftamız kaldı :)inşallah kazasız belasız doğar bebeğim ve Allah bana büyütmeyi nasip eder..her hamile için dileğim aynı..
bi de hamile kalmayı çok isteyip tedavi gören arkadaşlarım var..aramak öyle zor ki..Allah isteyen herkese aratmadan versin inşallah..tüp bebek bir umut ama insan o umuda sarılıp elinden gittiğinde...çok zor ya inşallah tedavileri olumlu sonuç verir..

hayatta herkesin başka bir sıkıntısı var bazılarının sıkıntısı bazılarının yanında sıkıntı bile değil ama öyle dertleniyorlar ki...sen hiçbirşey yaşamamışsın diyesi geliyor insanın da diyemiyorsun..en büyük dertleri bu olur inşallah..
bu kadar arabesk yeter de mi :) e hamileliğime verin çok daldan dala duygulardayım bu ara..bikaç ağlamalı gün geçirdim herşey gibi onu da hamileliğe verdim ..
sevgiyle kalınn

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena