20 Ocak 2014 Pazartesi

duvar sticker i yapalım mı ?

haftasonu beni kurtlar basıyo ,yerimde oturamıyorum illa bişeyler yapacağım..internette dolaşırken dedim ki ben bu stickerlerden yapamaz mıyım? bi gaz verdim kendime yaparım dedim,tabi bunda başka blogger arkadaşların yaptıklarını görmem de etkili oldu..gittim en yakın 1 milyoncuya şu yapışkanlı kağıtlardan 2.5 m sini 2.5 liraya kaptım geldim :D
internetten de deseni buldum şudur:
sonra bilgisayarda büyüte büyüte istediğim boyutta kağıda kopyaladım.kestim biçtim ve yapıştırdım :D evet anlattığım kadar hızlı bir süreç değil özellikle düzgün kesme kısmı biraz zaman alıyor ama bittiği şekli sizi tatmin ediyor bence



e nasıl olmuş ? benim hoşuma gitti.bu yapımda zorla da olsa emeği geçen kocacığıma sevgilerimi gönderiyorum :)  bunun renkli olanlarından bebek odası için de yapmayı planlıyorum.en yazık zamanda renkli yapışkanlı kağıtlardan alıp denemelere başlayacağım.. şunu da pek beğendim yapacağım :D

çok sevimliler de mi :) sevgiler bendennn

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena