20 Ocak 2014 Pazartesi

kılıflar kılıflarrr





bu sıcak su tulumları iyi hoş da kokuyolar be arkadaşım :) plastik kokuyolar ,hele içine sıcak su gidi mi daha beter kokuyolar.o bakımdan üstün ve parlak karadeniz zekamı ön plana çıkarıp kimsenin aklına gelmeyecek bi çözüm geliştirdim ; kılıf örmek :D hehehe
şaka bi yana gerçekten belki işe yarar diye yaptım,çünkü diğer koku giderici aktivitelerim işe yaramadı.hatta kendilerini şampuanlı suda bi gece bekletmişliğim,çitilercesine yıkamışlığım,çamaşır ipine asıp dışarda kurutmuşluğum da vardır ama dediğim gibi bir sonuç alamadım..bende kaplamaya karar verdim :D

dün aldığım 1.5 liralık iple bi güzel ordüm hehe nasıl olmuş? bi de kurdele taktım süsü eksik olmasın diye..gerçi kocam her bulduğuna kurdele takma dese de gönlüm elvermedi takıverdim..bunlar küçük bor su tulumları ondan 1 yumak yetiyor kaplamaya..bebeğimi ısıtmak için kullanacağım inşallah.. bu da yakından görüntüsü:




sevgiler,saygılar efenimmm

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena