20 Ocak 2014 Pazartesi

bebek bezi sorunsalı

arkadaşlar,kardeşler :) bugünkü konumuz bebek bezleri :) yahu arkadaş bugün 3 market gezdim üçünde de farklı fiyatlarda aynı bezler. ben ilk bebeğim Ela Zerenimde önce molfix denedim ama çok pişik yaptı yahu.üstelik ıslak mendil de kullanmıyorum hatta çok da karşıyım ıslak mendile..sonuç olarak kimyasal..paketten en fazla 10 tanesini kullandım sonra prima premium care aldık 1 numarasından..enteresandır o da pişik yaptı.sonra ben evden çıkamıyordum dikişlerden falandan filandan dolayı kocamı gönderdim markete dedim bez al :) gitmiş primanın sarılı yeşilli olanından 1 numarasını kapmış gelmiş..önce bozuldum,dedim prima pişik yapıyo niye yine prima aldın ?! dedi ne anlarım ben bezden al dedin aldım benden bu kadar :D iyi madem bi de bunu deneyelim dedim hayrettir ki hiç pişiktir taşmadır bişey yaşamadım ve çok memnun kaldım..ondan sonrasında da bu sarı yeşil olanın serisinden devam ettim derdim ama 3 numaraya geçmek nasip olmadı ne yazıkki..
vesselam ben bunu niye yazdım ? çünkü o kadar çok marka var ki hangi birini alacağını şaşırıyor insan belki bu şaşıran insanlara bi fikir olabilir diye yazdım  :) neymiişş amme hizmeti diye yazmışım.. bide çok methedilen BİM marketlerinin sattığı Jenny Willy diye bi bez var hiç denemedim ama fiyatı oldukça cazip..
kullandığımın resmi budur:





yani bunun 1 numarası..bi de bu 86 lık olanla 80 lik olan arasında doku ve koku farkı var. şahsen ben bu 86 lıktan çok memnundum çok güzel bi kokusu var ve yumuşacık ama bulamıyorum hiçbiryerde..heryerde 80likten var o biraz daha sert ve kokusuz..
hastane çantası hazırlamaya başladığım bu günlerde hazır bez de almışken haklarındaki düşüncelerimi de yazayım dedim..duy beni ey prima! bu 86 lıktan daha çok üret be arkadaş vallaha çok memnundum şimdi bulamamaktan alamıyorum..bikaç tane de hediye göndersen hiç fena olmaz bak o kadar reklamını yaptım..molfixe reklam yapsam gönderirlerdi :P
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena