24 Ocak 2014 Cuma

gebelikte 29. hafta






geldik mi 29. haftaya..maşallahh umarım 38 i de görürüz..bu haftalarda yoğun olarak yaşadığım erken doğum korkusudur bunu bana söyleten.

             evet bu hafta itibariyle neler yaşadık bi anlatalım.. öncelikle şeker yüklemesi sonrası yaptığım diyet işe yaradı sanırım tokluk şekerimi ölçtürdüm 105 çıktı..çok şükür şekerle alakalı bir problemimiz kalmadı şimdilik. eczanede yaptırdım bu şeker ölçümünü ama girmişken 4 dönen gözüm ordaki humana rezene çayına gitti..ilk hamileliğimde de kullanmıştım ve faydasını görmüştüm,alıverdim bi tane. sonra bu soğuk havalarda annelerin çok kullandığını bildiğim burun aspiratörlerinden sordum hayret ki varmış :) otri bebe olanından aldım bi tane de :) yok yok bu kadın milletinden korkulur gerçekten ne görsem almak istiyorum..bi de uzuuunnn araştırmalarıma rağmen bulamadım bi kiraz uçlu emzik,bende wee baby den tam kiraz olmasa da yuvarlak uçlu bulduğum ilk emziği kapıverdim..sonracığıma bebeğimin eşyalarını yıkamaya başlayacağım bu haftasonu o yüzden roxy granül sabun var matik olanından aldım bi tane. dalinin sıvı deterjanı da var ama bu granül sabunlara daha çok güveniyorum nedense..bi de netten araştırdığım kadarıyla biçok kadın beyaz sabunu rendeleyip öyle kullanıyormuş çamaşır makinesinde hem bembeyaz oluyor hem mis gibi sabun kokuyor diyorlardı,denemek için hacı şakirin kalıp sabunlarından aldım..deneyip sonucu paylaşacağım inşallah..
       geçen hafta itibariyle doğum çantasını hazırlamaya başladığımdan bahsetmiş miydim? bahsetmediysem şimdi söyledim işte :D yıkayıp ütülediğim pijamalarımı,geceliğimi,lansinoh göğüs pedi ( inşallah hemen sütüm gelir ),bikaç ped,bikaç tane 1 numara bebek bezi (prima premium care aldım ),tülbent,bebek mendili,tulum koydum şimdilik..daha da konulacak şeyler var ama zaman da var diye yavaş yavaş hallediyorum..
      haftaya annem gelecek diye bugün bir temizliğe girişeyim dedim,banyodan başladım ama çok zor oluyor hamileyken ovalamak falan bi daha kolay kolay yapacağımı sanmıyorum:) yarın gözüme yatak odasıyla küçük odayı kestirdim.. orayı halledersem pazar günü mutfağı temizleyip salonu kocama havale etmeyi planlıyorum :D
     temizlik iyi güzel hoş da gerçekten zor hamilelikte..fazla yormamak lazım bünyeyi..hem temizlik yapıyorum hem aklım kızımda oturuyorum bikaç dakika bakıyorum hareketli mi diye..konuşuyorum onunla seviyorum.. iki tekme atsa havalara uçuyorum..Allah acısını göstermesin.
         bu hafta başka neler oldu..gece uykularımız bölünmeye devam ediyor,bazen sıcaktan,bazen iç sıkılmasından,bazen zor nefes almaktan bölünen uykularım sabah namazıyla son buluyor..namazdan sonra yarım saat içinde güzel bir uykuya dalıyorum ama bu pek iyi bişey değil çünkü sonu 12 lere varan uykular sersem gibi yapıyor beni..ha tabi bir de kocamı işe göndermek için 8 de kalkıp iki lokma kahvaltı hazırlayıp onu yolcu ediyorum..sonrasında yatmasam çok iyi olacak aslında..her defasında bu sabah uyumayacağım diyorum ama olmuyor...annelik arefesindeki miskin şımarıklık diyorum buna :D ee bi de kpss vardı gündemde o ne oldu :D ona pek çalıştığım söylenemez elim gitmiyor bi türlü yahu...ne olacak bilmiyorum.
           kızım bu hafta oldukça net tekmelerle sarsıyor annesini maşallah..uyuduğu ve uyandığı zamanlar net olarak hissediliyor.. hıçkırıklarını da hissediyorum artık..böyle o minik ayacıklarınıı öpüp koklayasım var..sol göğsüme özellikle bazen bir acı saplanıyor sancı gibi bi geliyo bi gidiyo çok uzun sürmüyor..muayene ediyorum kendimi bi kitleye falan rastlamadım henüz..sütle alakalı olabilir diyorum,ilk hamileliğimde göğüslerimde hiçbir değişiklik hissetmemiştim..doğumdan sonra çok ani oldu değişiklikk..umarım bu sancılar sütle ilgilidir ve sezeryandan hemen sonrasında sütüm olur inşallah..bir de hiç geçmeyen şu kasık ağrısı var..her sabah kalktığımda ellerimi ayaklarımı kontrol ediyorum şişme falan var mı diye..henüz öyle rahatsızlık verici bi şişkinlik olmadı..göbeciği her akşam saf zeytinyağıyla yağlamaya devam,henüz bir çatlama yok..kaç kilo aldığımı hiç bilmiyorum ama bence 10 kilo almışımdır :) tartılmam lazım en kısa zamanda..
       herkes hasta salgından dolayı o bakımdan daha bi dikkatli olmaya çalışıyorum,her sabah ıhlamurla yapıyorum kahvaltımı.
       bazı akşamlar canım nasıl nescafe çekiyor anlatamam..mesela bu akşam da öyle içtim bi tane..aslında hiç aramam normalde,pek aram yoktur ne kahveyle ne nescafeyle ama hamilelik zor zanaat..insana aklına gelmeyecek şeyler yaptırıyor azizim..
       15 tatil dolayısıyla öğretmen arkadaşlarımın hepsi tatile girdi bi tanesi de tatilini istanbulda geçirecek bikaç gün misafirim olacak..pazartesi geliyor inşallah,eski dostla ortamı kaynatmak gibisi yoktur di mi :) benim için iyi bir değişiklik olacak diye düşünüyorum çünkü çok yalnızım azizim :) bi arkadaşım yok şu yakınlarda..uzaklar da çok da yakında da bi tane olaydı fena olmazdı..
       kızım hıçkırıyor ben bu satırları yazarken :) bu hıçkırıklarla yazıma nokta koyarken küçüklerin o pofidik ayaklarında öpüyorum..
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena