21 Ocak 2014 Salı

kıymetlimissss

geçen hafta bakırköy pazarına gittiğimi söylemiştim ama neler aldığımı nazlı gelin misali saklamıştım,göstermemiştim :D düşündüm,fazla naz aşık usandırır bari gösterem dedim işte karşınızda kıymetlilerimm:




ilk 3 kumaş tamamen döşemelik
1 numara küçük bir parça çıksa çıksa 2 kırlent çıkar belki ama çok beğendim çok cici üstelik 1 lira
2 numara da öyle büyük değil 1 metre bişey 3 lira
3 numara büyük bir parça 2 mt kadar.bundan 2 tane aldım içerdeki L koltuğu kaplayacağız eşimle inşallah 3 lira
4 numarayı aslında bebeğime bişeyler dikerim diye aldım 2 iplik pijamalık gibi bir kumaşı var,yumuşak dokulu güzel bişey..zaten çizgili pek severim 1 lira
5 numara içi elyaf kapitone bundan da puset tulumu yapacağım sanırım.güzel sıcak yumuşak bir kumaş 2 lira

efendim totalde bu kumaşlara 19 lira verdim hoplaya zıplaya eve getirdim :) çok mutluyum be

bunlar da yakından görüntüler




sevgileerrrr

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena