16 Ocak 2014 Perşembe

tavuk haşlama



bu kadar kolay tarifi niye her yaptığımda unutuyorum bilmem..ciddi bir unutma problemim var özellikle yemek tarifleri konusunda..bari dedim hazır blog açmışken yazayım da ben gibi fakirler faydalansın.. işte de size anamın tavuk haşlama tarifi:

tavuğu haşlamalık parçalara ayırıyoruz (but olur kalça olur tam tavuk olur artık evde ne varsa)
1 havuç iri parçalar halinde doğruyoruz
2 patates iri parçalar halinde doğruyoruz
1 soğan iri iri doğruyoruz
4-5 diş sarmısak
kekik,tuz,karabiber,pulbiber

efeniimmm öncelikle orta boy tencereye birazcık yağ koklatıyoruz ve kızdırıyoruz.üzerine soğanları ve tavukları atıyoruz şöööyyle bir kavuruyoruz,altı üstü renk değiştirince üzerine sarmısakları atıyoruz sıcak su döküyoruz.artık bol sulu seviyosanız doldurun ne kadar isterseniz.sonracııma üzerine havuçları ve patatesleri atıyoruz.haşlanırken tuz kekik karabiber ve pulbiberi atıyoruz..haşlıyoruz hepsi bu :)

ee şimdi bu tarifin nesini unutuyosun derseniz orasını bende bilmiyorum..unutuyorum işte yazdım rahatladım oh bee :) yanına pirinç pilavı ve salata da yaptık mıııı yüzünü güldürürüz kocanın :D
sevgiler

(şu anda pişiyor resmi sonra ekleyeceğim )

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena