7 Ocak 2014 Salı

e-alışveriş



burdaki bir düzine okuyucularıma soru sorma zamanı geldi de mi :) bilemiyorum ne kadar tercih ediyorsunuz ama güvenli olarak alışveriş yaptığınız siteler var mı? özellikle kapıda ödeme ya da havale yoluyla yapılan alışverişleri merak ediyorum:) çünkü kredi kartım yok haha :)
internet üzerinde bebek alışverişi yapabileceğim üstelik fiyatı da uygun olan siteler var ama güvenemiyorum..garantici insan tipi :)
daha önce e-bebek ,sahibinden ve gitti gidiyordan alışveriş yaptım sorunsuz ama açılmanın zamanı geldi de mi :) efendim biberon alıcam misal chicco alıcam bi sitede 30 lira diğerinde 25 başkasında 35..misal bu fiyatlar ama hakikaten baya fiyat farkı oluyor. e ne uğraşıyon çık al diyebilirsiniz ama demeyin :) bilenlerden tecrübelilerden tavsiye istiyorum çok şey mi istiyorum :)

sevgiler benden efenim



resim buradan

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena