30 Aralık 2013 Pazartesi

biz kavuştuk arabamıza



e-bebekten siparişim sonunda elime geçti bi mutluyum bi mutluyum sormayın :)
şimdi ben uyanık bi karadenizli olarak kampanya kovalayım parça parça almaya karar verdiğim bu araba umarım beni zarara sokmaz hehe :)
ne yazıkki başka rengi kalmadığından night (siyah) olanını tercih etmek zorunda kaldım. e gözüm kırmızıda kaldı ama napalım kısmet bizde ana kucağını öyle alırız de mi ama :)
ana kucağı demişken nunaya uyumlu 3 ana kucağı var nuna pipa,cybex ve maxi cosi.. bunların da kampanyalarını bekliyorum maxi cosi istiyorum ama bakalım fiyat uygun olacak mı ? sonuçta bildiğim 6 ay civarı kullanıyor bebekler bunu ne kadar 13-15 aya kadar kullanılıyo deseler de o kadar durmadıklarını okuyorum yorumlardan.. e 6 ay için de veremiyorum 400-500 tl.herkesin imkanları farklı o bakımdan kampanya takibine devam..bi de bunun aparatı var onu da almam lazım:) kar edeyim derken zarar etmem inşallah .

manevra kabiliyeti ve hafifliği hakikaten güzel.. kullanışlı rahat bir arabaya benziyor tabi daha kullanmadan kesin bişey söylememek lazım..umarım memnun kalırım burdan da alın bu arabadan ben çok memnunum diyebilirim:)

sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena