27 Aralık 2013 Cuma

kızımın hediyesi acr modadan :)


bu bu nedir bu ? evet çok şık keçe bir çanta ama bunun kızımla ne gibi bir ilgisi olabilir ?
efenim bu çantanın yuvarlak formlusunu annemde gördüğüm an vuruldum bende isterim diye tutturdum..kime mi tutturdum ? acr moda ya tabiki de :) uzunn zamandır bloga bişiler eklemediklerine bakmayın bu iki acar kızkardeş asla boş durmaz..sürekli aktiftirler sürekli üretim halindedirler..bu güzel çantayı yapan da bu iki kız kardeşten büyüğü Fatma :) kendisini gerçekten çok severim ama bu çantayı bana yaptığında kanım daha bi kaynadı :D


evet arkasındaki güzelliği de farketmişsinizdir kızımın adını yazmış canım fatmam :) kızım büyüsünde teyzesinin ellerinden öpsün diye dua ediyorum..
şimdi gelelim bu çantayı ne için kullanacağıma..efenim ben bunun içine ıslak mendildir,bebek mendilidir,bezdir,kremdir koymayı ve şıkşıkıdım kullanmayı düşünüyorum.ümarım düşündüğüm gibi de olur..

umuyorum sizde beğenmişsinizdir tamamen el dikişi bu güzelim çantayı sizde istiyosanız adres burası

not: efenim fotoların kusuruna bakmayınız evet foto makinesiyle uğraşmamak için telle foto çektiğim doğrudur :)

sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena