3 Mart 2014 Pazartesi

saks mavisi hamile gömleği

      hamileyim diye yaydım herşeyi sandınız de miii :) yok yok bi sürü şey yaptım ama annemin evinde internet yoktu a dostlar ondan yayınlayamadım..şimdi üst komşuyu ikna edip internetin yarısını ödemek suretiyle bağlanabildim..bağlanmışken herşeyi ardı ardına yayınlayayım dedim..ne olur ne olmaz :)
    eveettt gömleğim bitti bir yayınlayayım dedim..bazı kıyafetler askıda değil giyilince güzel durur ya bu hamile kıyafetleri de öyle azizim..ama giymiyorum valla çok üşeniyorum ama söz giyer giymez bir foto çekip yayınlayacağım.




bu bir önceki yazıda çıkardığım baz kalıp bir güzel serip kestim kumaşı..bu kumaştaa taaaa fii tarihinden kalma..aslında çok güzel saks mavisi rengi var ama fotoda öyle görünmüyor
bu da dikerken verevden kesip biye yaptığım parçanın yaka olurkenki hali :) valla yakası görünmediği için çok önemsemedim zaten düzgün de olmadı ama dediğim gibi görünmüyor





bu da bitmişi..valla üzerimde çok güzel görünüyor :) ama askıda öyle değil dediğim gibi..bi de aceleye getirip diktim o yüzden patın içine tela yapıştırmadım,dolayısıyla makinede ilik açamadım :) elimde açtım bende napayım.düğmeleri de anama sipariş ettim istediğimi buldu geldi sağolsun.bitti giydim çok rahat ferah tam yazlık gömlek.inşallah doğumdan sonra da giyeceğim..
sevgiler


2 yorum:

Bir dikiş hikayesi dedi ki...

Bir merhaba demek için uğradım bloğunuza,sevgiler

Unknown dedi ki...

merhabalar :) hoşgeldiniz

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena