14 Mart 2014 Cuma

35-36 haftalık hamilelik


gerek yaşadığımız sıkıntılı zamanlardan gerek internetsizlikten yazamadığım 35. haftayı bu haftayla birleştirip aradan çıkarayım dedim :)
    efenim geçen yazımda bahsetmiştim hastaneye yattığımdan,zira sancılarım düzenliydi ve 2-3 cm rahim açılması vardı..bu hafta boyu günde 4 tane düzenli olarak Nidilat kullandım,zaten ciğer geliştirici iğne de yapmışlardı bütün hafta yattım oturdum,sıkıntıdan patlamamak için iki tane etamin tablo bile işledim :D ama foto makinem yanımda yok ve telefonumda eşimde olduğundan foto çekemedim..inşallah çekip yayınlayacağım.neyse gelelim bu haftalardaki gelişmelere:
   ilk olarak kooossskocaman bir karnım var artık..öyle böyle değil gerçekten koskocaman :) ikiz anası gibiyim zor oturup zor kalkıyorum..nefesim tıkanıyor ,hele yatmak tam işkence.yine de sabah namazından sonra şıp diye uyuyorum çok şükür,yoksa bayılıyor muyum :)
    bugünkü dr kontrolümüzde çok şükür herşeyin yolunda olduğunu söyledi dr um..gelişimi tamam artık bundan sonra doğarsa sıkıntı olmaz Nidilat ı bırakabilirsin dedi,çookk sevindim..tabi güünde iki defa Gyno ferro sanol kan hapı kullanmaya devam ediyorum.. 3 kilo 10 gr olmuş hanımefendi ::) öyle mutlu oluyorum ki böyle kilolu olmasına..yanaklı bebek diyor dr :)
çarşamba günü için tekrar gel dedi ayın ya 21 i ya 24 ü alırız o zaman kesin tarih veririm dedi,tabi öncesinde hanfendi kendi gelmek istemezse diye de ekledi:) bugün çekilen nst de ara ara sancılar görünüyor ve bebeğimin kalp atışları çoğunlukla 180 in üzerinde çıkıyordu..belki kendi de gelmek isteyebilir..herşeye hazırlıklı olmakta fayda var..eşim Ankarada olduğundan ona haber verdim doğuma ayarla kendini diye:) gelemezsen keserim seni dedim :)
    oturmaktan,yatmaktan bacaklarım ağrıyor,belim ağrıyor..son birkaç ayını yatarak geçiren bi hamile arkadaşım var ,bugün onunla konuştum ve hakikaten sabrına hayran kaldığımı belirttim..ben 1 haftada hafakanlar geçirdim, o aylardır yatıyor..hani yat ne olacak biraz sık dişini denir ya haklı olarak,evet haklılar ama o zaman geçmiyor yahu..gün o kadar uzuyor ki..ben kendimi etamin işlemeye vermesem kesin kafayı yerdim..beklemek en zoru gerçekten.
     zaman geçtikçe kızımı görme arzum büyüyor da büyüyor,bir an önce öpüp koklamak istiyorum..

  biliyorsunuz bi taşınma telaşının tam ortasındayım aslında ama herşeyi bırakıp yatmak durumunda kaldım..eşim de işi için mecburen Ankaraya gitmek zorunda kaldı...evim çatı katı olduğundan eski perdelerimi kullanamayacağım ve hala bir perde olayına girmiş değiliz:) canlı yayın yapacağız sanırım kızımla :) evimin duvarları silinecek,sağolsun önceki kiracı duvarlara silinerek temizlenmiş sanırım,öyle berbat..silinince rengi açılıyor :) koltuklarımın yıkanması lazım;çünkü nakliye şirketi sağolsun heryerini leke yapmış,yağmur vardı zaten taşınırken böyle toprağa sürtülmüş gibi koltuklarım leke leke...daha kendi elbiselerimizi yerleştiremedik ,sadece kızımınkileri yerleştirdik,aslında daha açmadığımız koliler de duruyor ortada..halimiz içler acısı gerçekten :) bu aralar masraflarımız hat safhada olduğundan birini tutup temizleteyim de diyemiyorum,zaten güvenemiyorum da..daha öncesinde yapmıştım ve hiç memnun kalmamıştım,giden parama üzüldüm sadece..annem yarın ben gidip yapabildiğim kadar yapıcam doğuma yetiştirmeye çalışacağım diyor ama ne yapabilir ki kadın..onu yormak hiç istemiyorum ama başka hiçbirşey gelmiyor elimden..
    bir bulaşık makinesi almam lazım orta hallisinden..iyi yıkasın yeter 12 programa gerek yok..anam arçeliğin 3 programlısını kullanıyor,ilk maaşımla almıştım onu anneme gayet memnun,sadece bardakları çizmesinden şikayetçi...tavsiyeleriniz varsa alabilirim..öyle çokk pahalı bişey olmazsa da sevinirim :)

bunlar da internetten bulup işlediğim etamin fotoları..kendi yaptıklarımı da yayınlarım umarım :)





6 yorum:

benbırgurgendalıyım dedi ki...

hadi bi gayret güzelliklere az kalmış ..ev yerleşme falan hepsi sağlıkla olur gider inşallah allah yardımcınız olsun ..
bulaşık makinesi bende 4 programlı bosch kullanıyorum memnunum ama dediğiniz gibi 12 programa falan hiç luzum yok önemli olan su ve elektrık tuketım miktarı ve yıkama süresi
bide bardakları belli süreden sonra hepsi çiziyor sanırım ...

Unknown dedi ki...

evet sanırım bu bardak çizilmelerine bir çözüm yok,ne kadar kaliteli olsa da makine çiziliyor bir zaman sonra..
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum şu anda da sanki kasılmalarım var emin olamıyorum her an gelebilir hanfendi :)

Unknown dedi ki...

canım tamamen tesadüfen denk geldim bloguna bende daha yeni yazmaya başladım. nekadar ortak yönümüz var:) 36 haftalık hamileyim dikiş makinem var ayakkabi süslüyorum falan yazılarında çok güzel az kaldı doğuma allah hayırlı doğumlar versin

Unknown dedi ki...

:) hoşgeldin gerçekten baya ortak yönümüz varmış..e takipleşelim o zaman :) Allah hayırlı sağlıklı bi doğum nasip etsin sana daa :) hemen bloguna damlıyorum

Adsız dedi ki...

Merhaba.. ben Zanussi marka aldım.. çizikler parlatıcı ve tuz eksikliğinden kaynaklanıyor büyük ihtimalle. . Makinemden çok memnunum ama o ara media markta maddi durumumuza en yakın olan oydu.. 35 haftalık hamileyim ve bekliyoruz sizin bebişin gelmiştir çoktan. . Hayırlı olsun. .

Unknown dedi ki...

Bebişim geldi çok şükür hatta zorla uyuttum sızlayan ayacıklarımı dinlendiriyorum şu an :) makine olarak arçelil 3 programlı aldım gayet memnunum şimdilik güzel yıkıyor.. İnşallah da öyle devam eder :)

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena