16 Mart 2014 Pazar

çatır çatır...



    işte hiç yazmak istemediğim,kendisinin bana yaklaşmayacağını,güzelim karnıma yakışmayacağını düşündüğüm bu durum geldi bugün beni buldu..hem de bir daha gitmemek üzere karnımın alt kısımlarına yerleşti :( ühüü
     insan karnında bikaç ince çizgi gördü diye ağlar mı yahu..ağlarmış azizim..o kırmızıyla mor arası aynada bana göz kırpan uyuz şeyler tüm gün canımı sıkmama yetti..hee sıktım da ne oldu,hiçbirşey..ne yazıkki artık benim de çatlaklarım var :(
     4. ayımdan itibaren düzenli olarak saf zeytinyağı ile karnımın her köşesini itinayla yağlamama rağmen doğuma 5 kala geldiler yerleştiler..çok canım sıkkın aziz dostum,evet şimdi renkleriyle de gözüme gözüme batıyolar,biliyorum bir müddet sonra beyaz gümüşi renge dönüp kamufle olmuş gibi yapacaklar ama hep orda kalacaklar...ne gereği vardı da geldiniz,az sabredeydiniz doğuracaktım zaten..ilk hamileliğimde öyle bir sorunum olmadı çünkü karnım bu kadar büyümemişti..gerçi kızım 40+1 de 3.200 doğmuştu onunla da alakası vardır diyorum..bu kızım 36. haftada 3 kilo 10 gr olunca,bir de karnımı gören kesin erkek diyor böyle top gibi yusyuvarlak bir yerde toplanmış erkek bebek karnı gibi aynı..ilk kızımda yayık bi karnım vardı gergin de değildi...
    neyse ne azizim tüm bunlar bahane..artık çatır çatır çatlamış karna sahip bir hamileyim..itiraf ediyorum hiç hoş bi durum değil....
   böhüüüüüüüüü:((((

3 yorum:

vennehar şahin dedi ki...

canım korkma dogumdan sonra gider bu çatlaklar. bende böyleydim şimdi bir iki çizgi var ama yok gibi :)sag salim bebegini kucagına alırsın inş :)

Bahar Yorgun dedi ki...

üzülmeyin hiç zamanla azalıyorlar mutlaka sıkıntı etmeyin. Allah ikinize de sağlık versin inşallah :)

ayakkabı modelisti dedi ki...

tabiki önemli olan sağlık siz bakmayın benim takıntı yaptığıma :) hamilelikten artan kaygılarımın sonucu ota çöpe takar oldum..ne yapalım çatladıysa çatladı kızımdan hatıra olsun onlar da de mi:) çok sağolun dostlar iyiki varsınız :)

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena