7 Mart 2014 Cuma

anneler-annelik-Annemmm

  
      bu taşınma işi yüzünden telef oldu kadıncağız..doğumuma 20 gün var nerdeyse ve ben ayakta durmakta artık inanılmaz zorlanıyorum..mutfağa bikaç tabak çanak yerleştirip 1 saat oturuyorum.karnımın alt kısmında baskı hissediyorum ara ara batmalar oluyor,endişeleniyorum o yüzden zorlamıyorum kendimi..iyi güzel de kim toplayacak bu evi..?
işte bu noktada hiçkimse yokken yanında olan tek varlık Anne devreye giriyor..heeyy gidi taaa üniversitede başlayan taşınma maceram ve her yıl değiştirdiğim evler,sonrasında istanbula koşuşum kariyer uğruna..orda da değiştirdiğim 3 ev..sonra evlendim, kadın tam kurtuldum yerleşik hayata geçti bizim kız derken 2 yıl içinde bu 4. taşınmam :D sanırım ben atalarımın yüz akıyım,göçebeliğin son temsilcisi:D
     her taşınmamdaa en ufak yüz ekşimesi görmediğim anacığım hep yanımdaydı ve her seferinden benden daha çok çalıştı..hakikaten o olmasa ne yapardım bilmiyorum..Allah anası babası olmayan herkesin yardımcısı olsun..
    haaa şimdi konu taşınma diye bu şekilde başladım yazmaya..yoksa tabi ki anacığımı sadece bana yardım ediyor diye sevmiyorum :) öyle anlaşılmasın sakın...

    dün eşyalar geldi istanbuldan..akşam üzeri geldiği için toparlama işine giremedik ama anam öncesinde evin kaba temizliğini yaptı..bugün sabahtan beri ben hakikaten bişey yapamadım ama kadıncağız mutfağı yerleştirdi,yatak odasına giriş yaptı :) karınca gibi kadın en ufak bir yorgunluk belirtisi yok..bu arada anacığım 59 yaşında 52 kilo bir kadın..yaşını göstermiyor hiç 50 bile demiyor görenler ama yine de yaşı var..bu enerjiyi nerden buluyor hiç bilmiyorum..Allah onu başımızdan eksik etmesin..

    her zorlukta yanımdaydı,evladımın vefatında hem bana hem torununa yandı kadın..o da uzun süre kendine gelemedi..ayrı şehirlerde olduğumuzdan aklı hep bende kaldı..her gün konuşuyorduk ama farkındaydım çok endişeliydi benim için..hep dualarındaydı Bursaya taşınmam..nitekim kabul oldu duaları çok şükür..

    zor zamanlarda yanınızda çok kişi oluyor evet..tesellisi mümkün olmayan acılarda bile birçok insan elinizi tutuyor..ama kimse anne gibi olamıyor..olamaz sanırım..

    babacığımda çok iyidir çok sevgi doludur..ondan başka bir zaman bahsederim inşallah..bugün koltukta oturup annemi izlerken acaba bende böyle bir anne olabilir miyim diye düşündüm..onun kızı olduğum için çok şanslı olduğumu düşündüm...

    böyle işte azizim yazacak çok şey var ama anacığım çay yapmış beni çağırıyor:) gitmemek olmaz

   sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena