19 Mart 2014 Çarşamba

37 hafta gebelik


      Aslında 36+5 yuvarlak hesap 37 dedim :D
      Bugün dr kontrolüm vardı,geçen kontrolde biliyorsunuz ya 21 i ya 24 ünden alırız bebeği demişti ama bugün kıvırdı :D kıvırdı derken nst ye göre durumu gayet iyi dedi..ultrasonda da sonuçlar iyi olunca en iyisi 38i bitirelim yanii ya martın 31 i ya da 1 nisanda alırız dedi..hayallerim yıkılmadı desem yalan,çünkü bu cuma gelecek benim pıtırcığım diye her gece rüyalarımda doğurup duruyorum :)beklentiye girdiğimden aslında hayal kırıklığı yaşadım yoksa tabi ki 38i tamamlaması her açıdan    iyi.hadi dedim madem öyle sabredicez 12 gün daha :)
      Kolay geçmiyor azizim günler,öyle yazıldığı gibi kolay değil..her gece bi sağa bi sola dönmekler,kat kat koyduğum yastıklar boynumu ağrıtmasın diye sürekli düzeltmekler,bacaklarımın arasına koyduğum yastık kar etmeyince yorganı sıkıştırmalar,dönememeler,yatınca kalkamamalar,gelen ateş basmaları,yanan eller ayaklar,şöyle derin bir nefese hasret kalmalar...:) larlar da larlar
      Kızım sağlıklı olsun da hepsine katlanırım..hamileliğin son zamanları hiç geçmiyor gerçekten.sabah 9 da uyanıyorum gün ne yaparsam yapayım bitmiyor ..haa ne yaparsam yapayım derken sanki bişey yapıyomuşum gibi anlaşılacak,yok azizim bütün gün yan gel yat osman:) karşıdaki parka yürüyüşe çıkıyorum sonra kasıklarda çok baskı oluyor onu da uzun süreli yapamıyorum..e tabi bütün gün yat yat geçer mi zaman:) geçmiyor..
      Hamileliğim boyunca kahveden uzak durdum ama şimdi canım çok çekti,söylemesi ayıp bu satırları kahvemi yudumlarken yazıyorum:) mis gibi bi hava var dışarda.. anneannemle konuşurken dedi ki,kocakarı hesabına göre mart ayının 15i ve sonrası yılın aylarının özelliğini taşırmış..ne demek bu :) şöyle ki mesela 15 mart-ocak 16 mart-şubat..... bugün de mayıs oluyor bu hesaba göre ve hakikaten mayıs gibi bi hava var dışarda :) kocakarılar bu işi biliyolar aziz dostum .

     Bugün yaşadığım can sıkıcı olay da şudur: beni nst odasınd unuttular :D valla şıpır şıpır ter akıttım odada,kapıyı da kapadılar,bağladılar beni cihaza yarım saat geçti ne gelen var ne giden..sesleniyorum kimse duymuyor eeehhh be dedim siz gelmezseniz ben gelirim,kalktım çıkardım cihazları çıktım dışarı dedim unuttunuz heralde beni bakın şu cihaza..neyse aldım sonuç kağıdını çıktım annem meraklanmış dışarda beklerken..noldu sana dedi nolmuş dedim,yüzün gözün kıpkırmızı dedi :) anlattım o da sinirlendi...yahu hasta nst de nasıl unutulur hala aklım almıyor..
Rentıp iyi güzel bir hastane ama bazı hemşireleri çok tatlıyken bazıları da duvar gibi..gerçi heryerde öyledir ama yeni bi hastane biraz daha özenli olur diyorsunuz..labaratuardaki kan alan kıza bayıldım ama..ufak tefek,kapalı,çok sevimli üstelik eli de çok hafif :)
bugün sezeryan için kan tahlillerim yapıldı,3 tüp kan verdim 31 tl ödedim bu tahliller için.salı günü tekrar kontrolüm var.
   Daha önce her gittiğim hastanede nst için ayrı ücret ödüyordum ama bu hastanede böyle bi talepleri olmadı ,sevinmedim desem yalan :D zaten mecburen girmemiz gerekn bir cihazdan ekstra niye para alınır hiç anlamış değildim..
kızım kıpır kıpır şu anda geriniyor karnımda..artık yerine sığmadığına eminim.3.120 olmuş maşallah pıtırcığıma..Allah sağlıkla kucağıma almayı da nasip etsin,en çok istediğim de doğar doğmaz emzirebilmek..inşallah nasip olur..
     Bu haftalık böyleyiz efenim..
  Sevgiler

3 yorum:

hülya gökay dedi ki...

cnm seninle aynı şeyleri yaşıyoruz hep ya nst de en son banada aynısı oldu öyle sıcakki o doğumhane birde herkes kürtaj vardı oraya girdiler unuttular beni yangın vaaaarr diye bağırcaktım:)dr banada önce 1 nisanda alalım dedi sonra 39 u doldursun dedi 39+3 7 nisan diye gün konuştuk böylesi bebek için daha iymiş biraz araştırdım uzmanlar bebek 39 haftayı doldursun diyor gerçi senin kız kızları biraz daha erken alabiliyorlar ama yinede doktorum şimdi dese neyse 1 nisanda alalım hemen tamam diycem:D geçmiyor zaman gerçekten uykusuz geceler çok zor can taşıyoruz kolaymı birde iyce annelik hormonlarıla dolduk kucakta olsun istiyoruz artık. sağlıkla gelsinlerde bende 36+4 im suan pazartesi 37 ayy az kaldı ya çift harfli rkamlara geçicezmi diye beklerken 37 olduk :)

ayakkabı modelisti dedi ki...

:) daha güzel şeylerde aynı şeyleri yaşayalım yahu :) bendde 37+0 bugün tam,istanbuldaki dr um 25 martta alırız demişti o da kaldı beklicez artık yapacak bişey yok :) karnım sık sık gerginleşiyor,konuşuyorum kızımla,sakin ol yarenim az kaldı kavuşucaz diyorum ama aslında onun beni sakinleştirmesi lazım :) hem bu sabırsızlık hem de sezeryan korkusu sarmış durumda,hormonlar zaten tavan ne olacak halim hiç bilmiyorum..nst olayını zaten sevmiyorum birde sıcaktan sucuk gibi terleyince iyice soğudum :) bu salı tekrar kontrolüm var bu sefer de unuturlarsa çıngar çıkaracağım :D geriye dönüp baktığımda hakikaten zaman çabuk geçmiş ama içinde bulunduğum zaman geçmiyor bir türlü ,bende etamine sardım :D böyle çarpı çarpı olduğundan sanki günlere çarpı atıyomuşum gibi bir an önce bitirmek için uğraşıyorum,böylece zaman çok şükür geçiyor..iyi haberlerini bekleyeceğim sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallahhh :)

Tick Taq dedi ki...

37 haftalık gebelik ve diğer haftalarda anne ve bebekteki değişimleri kolayca öğrenmek için... http://www.ticktaq.com/37haftahamilelik.php

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena