27 Mart 2014 Perşembe

38 haftalık gebelik



geldikk son haftaya çok şükür.son hafta diyorum çünkü planlı sezeryan olarak 38+3 de hastaneye yatacağım dolayısıyla bir 39. hafta postu yok:) üzülüyo muyum hayır:)
   bu haftanın en bariz özelliği bozuk bağırsaklar :) gur gur guruldayan bir karın özellikle sabahları ayyuka çıkıyor :) karnım daha da büyüdü ve sürekli kaşınıyor..henüz önceden edindiğim çatlaklara yenisi eklenmemesine rağmen her an eklenecek endişesiyle yaşıyorum,çünkü gece gündüz kaşınıyor..sanıyorum top gibi önde toplanan bir karnın çatlama ihtimali yayık karna göre çok daha yüksek..bunu ilk ve ikinci hamileliğimdeki karın şekillerime dayanarak yazıyorum :D
    bu hafta bazı zamanlar kızım öyle bir ittiriyor ki rahim damarlarımdan biri koptu zannediyorum inanılmaz bi sancı oluyor ama tek seferlik,devamı gelmiyor..özellikle yatarken çok zorluyor,sağa sola dönerken koca karnımı tutup dönüyorum :) sağa ya da sola sürekli yatamıyorum yattığım kısım ağrıyor ağrıyla uyanıyorum hatta..zaten pek uyuyamadığımdan bu durum çok sinir bozucu oluyor..çift yastıkla yatıyorum tabi ama bunun horlama üzerindeki artırıcı etkisi tartışılmaz :) kendi horultusuna uyanan bir hamile hiç çekilmiyor azizim :) tamam hoş bir konu değil ve genelde rastlanmaz bu haftalık anlatımlarda horlama kısmına,sanırım utanılıyor ama elde olmayan bir şeyden utanmak manasız geliyor bana..başınıza gelecek yavrucum hamileler horlar :D şükür ki hamilelikle sınırlı bu durum..
   her sabah aynı saatte uyanıyorum üstelik alarmsız :D ne kadar geç yatsam da hep 9.30 da uyanıyorum..karnım sürekli sertleşiyor kasılıyor ama ağrı yok ve düzenli değil. o bakımdan sallamıyorum :P
   yürümek ne yazıkki artık imkansızla eşdeğer,çünkü azıcık yürüsem bile çok baskı oluyor biraz ağrılar oluyor..olabildiğinde yatay pozisyonda yaşıyorum :)
    hala fotoğraf makinemi bulamadık hayret ediyorum yer yarıldı içine girdi sanki..halbuki doğum videosu çekmek gibi harika bir planım vardı ama makine yoksa planlar suya düşüyor tabi..umarım buluruz..
    bu arada son haftada aşerme olur mu bilmiyorum ama un helvası çekiyor canım :D anneme yaptırdım bi kere ama kesmedi azizim :) evet şekerime dikkat ediyorum ama canımın çektiğine nasıl karşı koyacağım az maz yiyorum:)
   sezeryandan sonra sütüm gelir mi acaba telaşları başladı tabiki..sağ göğsüm biraz şişti gibi geliyor ama süt müt görünmüyor inşallah doğumdan hemen sonra gelir ve yavru kuşumu emzirebilirim..
  9 ay geçiyor da son günler geçmiyor...şu son üç gün yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz :)
    böyle işte kardeşler,bundan sonra heralde doğum postu gelir..inşallahh sağlıklı bir doğum olur,Yarenim hiç zorlanmadan sağlıkla doğar,anneciği de sağlıklı olursa gül gibi geçiri giderler :)
   sevgiler

2 yorum:

pusarık dedi ki...

Yazını yeni okudum, muhtemelen şu an kuzucuk kollarında :)

Hayırlı, mutlu, sağlıklı upuzun yıllar diliyorum ikinize...

Unknown dedi ki...

38 haftalık gebelik ve diğer haftalarda anne ve bebekteki değişimleri kolayca öğrenmek için... http://www.ticktaq.com/38haftahamilelik.php

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena