25 Mart 2014 Salı

31 mart 2014

     evet kardeşler sonunda kavuşma tarihimiz belli oldu:) bana kalsa bi dk bile dayanacak gücüm kalmadı ama ne yapalım bizim kız biraz daha büyüsün diye beklicez,38i dolduralım diyor dr um. kızım bugünlü ultrasona göre 3.280 gr :) maşallah
    nst ye girmekten nefret ettiğimi söylemiş miydim.. ne yazıkki bu gittiğim hastanede nst odası küçücük ve sıcak..ne zaman girsem çıktığımda yüzüm kıpkırmızı oluyor heryerimden ter akıyor..bugün yine aynı şeyleri yaşadım ve şimdilik nst maceram sona ermiş görünüyor..umarım öyledir :)
     bugün nst için sıra beklerken önümden sezeryandan çıkmış bi anne ve bebeğini sedyeyle geçirdiler :) bu bana yapılır mı yahu :D kadının gözleri kıpkırmızıydı,ama en ufak bir ağrı sızı ifadesi yoktu yüzünde..Allahım bu korku bana yüz okuma tekniklerini öğretti sanırım :D kadını odasına bıraktıktan sonra görevli sedyeyi boş bi şekilde asansörün başına getirdi ,asansörü beklerken sanırım ben değişik şekilde sedyeye bakıyodum ki bana odaklandı ve gülümsedi :D bildiğin kurbanlık koyun gibi hissettim kendimi..
   kendi dr muayenemden sonra anestezi dr uyla görüştüm..geçen hafta verdiğim kandan gelen laboratuar sonuçlarını inceledi,bana bikaç soru sordu.mesela astım bronşit falan var mı,sigara kullanıyo musun,birşeye karşı alerjin var mı falan..sonra da ciğerlerimi ve kalbimi dinledi..başımı yukarı kaldırıp aşağı indirmemi ve ağzımı sonuna kadar açmamı istedi..bu ne işe yarıyo bilemedim ama yaptım :D epidural sezeryanda karar kıldık ama aksi bir durumda spinal e dönebiliriz diye de ekledik..epiduralle spinal farkını bi de dr una sorayım dedim cevabı bilmeyenler,ilgilenenler için şudur: spinal kombine bir uyuşturma belden iğne yapılıyor ama katater takılmıyor 3 saatlik bir uyuşma sağlıyor sonrasındaki ağrılar için normal ağrı kesiciler kullanılıyor.. epiduralde ise bele katater takılıyor 3-4 saatlik uyuşukluktan sonra tekrar acıları hissetmeye başlayınca katatere tekrar uyuşturucu verilip ağrılardan kurtulma sağlanıyor.. bugünkü amme hizmetimi de yaptıktan sonra zaman geçsin diye işlediğim etaminime geri dönebilirim :D
    sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena