9 Kasım 2013 Cumartesi

hamilelikte bu da nesi haftası :)


şimdi 18+4 ten 19 a girmiş bir hamile olarak pıtır pıtır bişeyler hissettiğim doğrudur..bu benim ikinci hamileliğim olduğundan aslında 16. haftada başlamıştı hareketler ufak ufak ama bu hafta daha net :)
o kadar hoşuma gidiyor ki varlığını hissetmek..benim buna çok ihtiyacım var..

size bazı şeyler anlatayım da gülün akşam akşam mesela muayene için sadi konuk e.a.h ye gittim bundan 2 hafta evvel bi de heyecanlıyım cinsiyetini de öğrenirim diye..neyse uzatmadan geçeyim ultrason masasına bi uzandım karşımda bir yazı "CİNSİYET ÖĞRENMEYİ İSTEMEK YASAK"

:):):):)
bu yazıyla yıkıldım ama komiğime de gitmedi desem yalan olur..böyle saçma şey olur mu Allah aşkına..neden dedim dr " herkes öğrenmeyi isterse yetişemeyiz" dedi :) hey Allahım daha neler göreceğiz duyacağız acaba..e şimdi bana riskli gebelik dedikleri için özel hastanelere de güvenemiyorum işin aslı..ilk bebeğimi özelde doğurdum da ne oldu..

sıkıcı konuşmalar yapmak istemiyorum ama konu hep dönüp dolaşıp oraya geliyor..neyse efenim vesselam bu hafta oldu ben daha cinsiyetini bilmiyorum ayın 15 inde randevum var prof.Alkan Yıldırım dan aldım bu sefer randevuyu çok tavsiye ettiler sanırım doğurana kadar gitmediğim dr kalmayacak istanbulda :)

ben böyle istiyorum ki yazayım buraya 19. haftamda bunlar bunlar oldu şöyle hissettim böyle hissettim diye sonra vazgeçiyorum çünkü insanlar bir kıyaslamaya gidiyorlar..bak o hissetmiş ben niye hissetmiyorum sonra bi panik havası acaba sağlıklı mı acaba gelişimi nasıl falan..hiçbir hamilelik birbirine benzemiyor benim ilk hamileliğimle bu hamileliğimin alakası yok mesela..ilki rahattı ama bu sorunlu oldu..yani kıyaslamak hiç doğru değil..okuyorsanız ve ilk hamileliğinizse lütfen kimseyle kıyaslamayın kendinizi,yok yere endişelere kapılmayın..yaşadığınız anın tadını çıkarın..haa bi de ne olur ne olmaz bi perinatoloğa görünün hiç bişey olmasa bile içiniz rahat olsun..benim en büyük pişmanlığımdır bu..belki erken teşhis edilse..keşke demek doğru değil belki ama işte olmuyor..

neyse bak yine sıkıcı konuşmalara gidiyor yazı..

efenim bu hafta pek acıkıyorum ama tavuktan etten sulu yemeklerden hazzetmediğim için bu hamilelikte kuru kuruya ekmek türevi şeyler kemirerek geçiriyorum günlerimi :) Allah sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza versin ve sağlıkla büyüdüklerini görmeyi nasip etsin..
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena