9 Kasım 2013 Cumartesi

ayran çorbası

ben şimdi burda biton tarif yazıyorum ya he işte o aslında bakın ne becerikliyim ben yaptım sizde yapın garantili tarifler falan değil :) keşke öyle olsa ama değil ne yazıkkii bi yaptığımın tarifini bi dahaki sefere asla hatırlamıyorum ondan unutmayayım diye burayı not defteri niyetine kullanıyorum..şimdi de ocakta pişen çorbanın tarifini unutmayayım diye yazıyorum bilginize :)
2 çorba kaşığı unla 5 kaşık yoğurdu tencerede çırptım ki topaklanmasın.sonra üzerine soğuk su döküp arada karıştırarak kaynamaya bıraktım.1 tatlı kaşığı tuz döktüm.kaynayınca içine 2 avuç yıkanmış pirinç attım.pirinçler de pişince 1 kaşığa yakın tereyağıyla naneyi kavurup çorbanın üzerine döktüm..o güzel kokuyla kendimden geçtim :)
malzemeler
2 yemek kaşığı un
5 yemek kaşığı yoğurt
tuz
1 yemek kaşığı tereyağ
biraz nane

öperim

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena