27 Kasım 2013 Çarşamba

Emzirme minderi dikek bacılar


işte bu resimdekini görünce dedim niye dikmeyeyim gayet lazım bişey.oturdum diktim işte de aşamalar:

öncelikle evdeki gazeteleri değerlendiriyoruz :D verdiğimiz ölçülerde bi kalıp çıkarıyoruz..şekil aslında biraz da size bağlı ben kulakları biraz geniş yaptım kendimde hamile yastığı olarak kullanacağım da :D

 sonracığıma kumaşın kat yerine koyup bii güzel kesiyoruz..ben dikiş payı ekstradan verdim isterseniz vermeyedebilirsiniz..

sonra dikiyoruz bide bunun aynısından kılıf kesiyoruz onu da dikiyoruz ben henüz bu kılıfı yapmadım yapınca onu da fotoğraflarım..sonra boncuk elyafla içini bir güzel dolduruyoruz pufidik bi yastık olana kadar tepiyoruz içine elyafı :) sonuç budur :







resimde de görüldüğü üzere benimkinin kulakları biraz genişçe oldu isterseniz siz kalıptan düzeltin ben böyle de sevdim.gördüğünüz gibi her şekle giriyor böyle puf puf insana sarılma hissi veriyor :)
hem bebekler oturacak yaşa gelince devrilmesinler diye bunun içine oturuyorsunuz :)her derde deva bu yastıktan dikmenizi öneririm :) sarılır sarılır yatarsınız :)hem hamilelerde bacak arasına yastık konulduğunda daha rahat edildiği için bu yastık bu ihtiyacı da gayet güzel karşılıyor :) amma da övdüm yahu dikin kullanın bacılar :)
sevgiler saygılaarrr

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena