15 Kasım 2013 Cuma

fetal eko



bugün prof. dr Alkan Yıldırım 'ın muayenehanesine gittim ..artık bildiğiniz üzere ilk bebeğimi kalp büyümesinden kaybetmiştim bu yüzden fetal eko şart oldu.20. hafta da çekilebilen ve bebeğin tüm kalbinin odacıkların kulakçıkların damarlarının detayla incelendiği bi ultrason şekli fetal eko..daha da ilerisi tüm organlarına bakılıyo nede olsa hepsi birbiriyle ilişkili hatta rahime giden damarlara bile bakıldı..ben muayeneden çok içim rahat çıktığımı söylemeliyim bunun için doktorum Alkan beye ne kadar teşekkür etsem az.. gerçekten işini iyi bilen ve sorduğunuz sorulara içtenlikle ve sizi tatmin edecek şekilde cevaplar veren,öyle kısa kesmeye çalışmayan bir doktor..ilk bebeğimde tek dr a bağlı kaldığım için çok kızıyorum kendime..keşke demek bişeyleri düzeltseydi keşke :(
aşağı yukarı 40 dakika sürdü muayene çok şükürler olsun oldukça normal çıktı her ölçüm..Allah hiçbir anne babayı evladıyla özellikle de evlat acısıyla imtihan etmesin çünkü ne tesellisi var ne de tarifi..
vesselam demem o ki eğer sizde yaşadıysanız ki inşallah yaşamamışsınızdır ve de yaşamazsınız böyle bi durum,fetal eko çektirecekseniz tavsiye ederim Alkan beyi..yeri bahçelievler çalışlar caddesi üzerinde..zaten google da aratınca çıkıyor açık adresi..muayenesi 300 tl ..bilmenizde fayda var keşke daha iyi maddi durumum olsa ona devam ederdim ama işte şartlar herzaman istediğimizi yapmamıza engel..
ilk gebeliğimde detaylı ultrasona bile girmemiştim aslında detaylı ultrasonu sadece bebeğin yüzünü göreceğim bişey zannediyordum bu 4 boyutlular falan varya..cehalet kötü şey..yönlendiren de illaki gerekli değil isterseniz yaptırın diyince kaldı.. bence tüm anne adaylarının yaptırması gerekir bunu kii bi problem varsa anne karnında bile çözülebiliyor bazen..bebeğin hastaneye yatması bile gerekmeyebilir tedavisi için...herşeyin erkenden bilinmesi önemli bence..özellikle kızımla birlikte geçirdiğim o iki koca hastanede yatış haftasından sonra bu olaylara bakışım tamamen değişti..Allah kimseyi düşürmesin..

bu mutlu haberin üzerine bi mutlu haber daha vereyim herkes bu sefer erkek olacak derken içime doğan hissin doğru çıkıp bir kızım daha olacağını öğrendimm..öylee mutluyum kii...erkek de olsaa çok mutlu olacaktım hiç farkı yok..sadece kaybettiğim kızımı çok özlüyorum bu kızıma sarılıp kokusunu içime çekince belki diyorum...teselli değil de işte belkii mutlu olurum..

selamlar efendim

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena