28 Ekim 2013 Pazartesi

kaybolurum ben

evet arasıra olur öyle şeyler:) bayramda seyranda hasta olan insan tipi olan ben nacizane özürlerimi sunaraktan geçmiş bayramınızı kutluyorum..bayramda hastaydım ama boş durmadık anamla baklava börek açtık sarma sardık:) maşallah bize şimdi yaptın yaptın da hani resimler nerde tarifler derseniz ehemm şey şimdi baklavanın henüz pişmemiş resimleri var ama pişmiş resmi yok :D neden çünkü bayram efenim bayramda baklava mı kalır resim çekeyim pişer pişmez yedik bitirdik sildik süpürdük :) e idare ederseniz pişmemiş baklava resmimiz de budur:




işte bundan sonrası sizin hayal gücünüze kalmış kızarmış ve şerbetlenmiş halini düşünün :D

hamurunun malzemelerini tam hatırlamıyorum annemden doğru tarifi alıp yazıcam buraya ama yapışılı basit..ufak toplara ayırdığınız hamuru incecik açıyosunuz açılmış yufkanın bir ucuna oklavayı doluyosunuz gerisine fındık serpiyorsunuz sonra oklavaya sarıyoruz..oklava üzerinde iki ucundan tutup yufkayı büzdürüyoruz sonra oklavayı çekiyoruz içinden..böylelikle şekil alıyor öyle yani :)

neyse bi ara daha net anlatırım zaten kim uğraşıp yapıcak di mi bi dahaki bayrama kadar anlatırım inşallah :) hayırlı akşamlar efendim

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena