1 Ekim 2013 Salı

oyh!



bu hafta hakikatli zor bir haftaydı ..her sabah mide bulantısı ,mide ekşimesi,5 aylık hamileymişim gibi şişen karın,kafamda bir ağırlık üzerinde biri oturuyomuş gibi..ve ilk hareketleri hissediş..dün bebeğimin ilk hareketlerini hissettimm..evet erken ama hissettim belki 2. hamileliğim olduğundan..
rüyamda doğurduğumu görmeye başladım şimdiden :) hamileliğin en büyük belirtisi bu bende habire doğururum geceleri :D
hiç geçmeyen bir yorgunluk var,dünkü derinlemesine ev temizliğinin etkisini de inkar edemem tabiki..yatak odasında hala ayrılmayı bekleyen kışlıkla yazlıkların sesleri buraya kadar geliyor "havalar soğudu bizi ayır bizi ayır"

ev hanımlarının elini saygıyla öpüyorum gerçekten,bunun da ötesinde çalışıp evi derli toplu yemeği hazır olanların bide üstüne anne olanların ellerini kollarını gözlerini öperim severim..kolay iş değil bunlar..hiç kolay değil.
bu sabah kalktığımda gözlerim kararıyordu kafamda bir uğultu..kimsede yok çevremde çağırdığımda hoop diye damlasın korktum bi an düşersem ne olur diye..hemen tuzlu bişeyler yedim tansiyonumu ölçtüreyim diye çıkaaktım düşerim falan diye cesaret edemedim..
ben bunlara razıyım bebeğim sen yeter ki sağlıklı ol sağlıkla büyü..

sıkıldım da yazasım geldi..hee bu arada kumaşlar bana ben kumaşlara bakıyorum hala..diktiğim bebek hamağının sapları dikilecek bekliyor,wrap sling in hala overlokları olmadı..oyh
sağlıcakla kalınız

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena