18 Eylül 2013 Çarşamba

ales mi o da ne



he ales..nerden çıktı ben en son ünide final sınavına girdim üzerinden de 6 yıl geçti daha ne sınavı? derkeeennn aklımda şimşekler çaktı kendi kendime iş fikirleri edindim ve bu yolda dedim ki ben bu sınava girersem bir öğretim üyesi olurum hem havalı olur :) sınava giren herkes oluyoya ben neden olmayayım dedim ve başvurdum azizim..bizzat gittimm bakırköy postanesindeki tatlı memure yasemin hanıma fotoğrafımı çektirdim ne kadar abuk subuk çıksam da başvurdum mu başvurdum..hem sonra baktım ünideki hoca profillerine hepsinin tipi bana benziyo en az ben kadar abuk subuk çıkmışlar ondan da bi güven geldi bakalım artık sınavda ne yapabiliriz...
çok uzun zaman olmuş be öss den bu yana 10 yıl geçmiş ve bu sınav için sadece 2 ayım var :)

ünideyken sınıfta sorarlardı kim devlet memuru olacak diye tüm sınıf el kaldırırdı (öğretmenlik mezunuyum ben ) bi ben kaldırmazdım..sınıfın akıllısı benimya özel sektörden parayı vurup zengin olucam öyle sabit maaş monoton düzen bana göre değil :) evet 6 yıl sonraa suratıma çarpan gerçekle sevgili devletimin kucağına koşuyorum ben geldim devlet baba ver elini :)

vira bismillahh

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena