18 Eylül 2013 Çarşamba

hamilelik zor zanaat



başlıkta dediğim gibi anacım hakikaten zor zanaat..4 gündür iki seksen yatıyorum zira riskli bi dönem geçiriyorum şu ara..yatacaksın dedi dr. 12. haftada bulantılar devam ediyor,midem ekşiyor,içim sıkılıyor,sürekli aklıma kötü şeyler gelip duruyor..bilmezsiniz siz ama ben ilk bebeğimi Ela Zerenimi 3 aylık mis gibi bir kızken Allahımın yanına yolladım...bu bir annenin başına gelebilecek en kötü şeylerden biri..çok teselli etmeye çalışanım oldu ama tesellisi olmayan bişeyin üzerine çalışmak pek fayda sağlamıyor..teselli yine Allahımdan geldi.. bu konuda çok konuşamıyorum ne zaman yazacak olsam boğazım düğümleniyor...

neyse dostlar işte böyle bir olaydan sonra elim yüreğimde bir hamilelik geçiriyorum ve olabildiğinde korkuyorum..hatırlamamaya çalışıyorum bunları ama insan kendinden kaçamıyor hiçbir zaman..

oyh..yine yüreğim daraldı neyse daha fazla bundan bahsetmeden asıl meseleye gelelim..ne diyoduk hamilelik zor zanaat..ben burda yalnız kaldığımdan yani kocam işe gdiyor ailem başka şehirde vesselam bir yalnız kovboyum karnım acıkıyor deli gibi ama kalkınca da midem bulanıyor yemek yapasım gelmiyor zaten ayakta durmamam gerek bu günlerde..iyi de beslenmek gerek ama ne yapam elden bişey gelmediğinden ne bulursam onu yiyorum. misal sabah reçelli ekmek peynir zeytin,öğlen mesela bu öğlen buzlukta pizza vardı onu yedim akşam oldu şimdi ne yicem diye kendimi yiyorum:) hehe burda okuyunca sanmayın kii yemek yemeye bayılan bi yapım var ama hamileyken ben başka bişeye dönüşüyorum hiç doymuyor karnım :D
şu fakire bi sadaka insafa gelin komşular ne güzel olur üst kattaki börek yapsa getirse,çaprazdaki yemek yapsa getirse...siz siz olun apartmanınızda yalnız ve hamile biri varsa yanında olun besleyin büyütün :) bugün bana yarın sana de mii ama olmuyor..
komşuluk ölmüş azizim



resim ahada burdan

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena