6 Eylül 2013 Cuma

uygulama (küllü kurabiye)




benim yaptığımın şekli budur ama asıl yapan tabiki daha güzel yapmış buradan tarifin orijinaline bakabilirsiniz

ilk yoğurmaya başladığımda sanki hiç bütünleşmeyecek gibi gelmişti çok fazla un varmış gibi ama ha gayret olacak derken gerçekten bütünleşti güzel bir hamur oldu :) sonra da tepsiye şöyle bir şekil oldu


mini fırın kullanıyorsanız ben gibi iki tepsi çıkıyor belirteyim pembeleşince pişmiş oluyor hemen kakao-pudra şekeri karışımına buluyorsunuz:
 sonra ilk resimdeki şekil ortaya çıkıyor. ben fırından çıkar çıkmaz bulamaya çalıştım ondan dolayı bazı yerleri tam bulayamamış olabilirim :) acemilik diyelim geçelim.. bu siteyi gerçekten beğendiğim için tarifleri deniyorum ve sonuçlarını yazıyorum efenim.. bence kurabiyenin kakaoya bulanmamış hali bile çok güzel oldu..
yaparsanız sizede afiyet bal şeker olsun :)

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena