8 Ekim 2013 Salı

pufidik poğaça

sevgili guugıla puf poğaça tarifi yazdım karşıma çıkanlar arasından bu beni nasıl cezbetti anlatamam.. beni yap beni pişir puf pufum ne güzelim mis gibiyim dedi bana..itiraf ediyorum dayanamadım yaptım..
hamur mayalanınca nasıl güzel oluyor böyle yumuşacık tam kıvamında ufak ufak koparıp yuvarlıyosunuz biraz daha dinlendiriyosun kii daha da şişsin puf ötesi olsun :D

ben şahsen mandalin çıkmazı nı yeni keşfettim ne kadar geç kalmışım meğerse..çok hoş bir anlatım çok güzel tarifler denedikçe yazarım artık :)

böyle yetenekli ve paylaşımcı insanları seviyorum..eskiden tarif defterleri vardı niyeyse sır gibi saklanırdı..aman kimse benim gibi güzel yapmasın aman tarifi yarım vereyim benimki kadar güzel olmasın bıdı bıdı :) şu kadın milleti diicem kendimi temize çıkarmadan..neyseki artık böyle değil ve ben gibi eli lezzetten nasibini almamışlar bile güzel bişeyler çıkarabiliyor ortaya..teşekkürler bloglar teşekkürler bloggerlar :)

 şimdi diceksiniz ki hani resimler :/ ee şey ben biraz yaktım ne yazıkki :S bi dahaki sefere yaptığımda foto koyucam mutlaka :)siz siz olun bloglar arasında dolanırken fırındaki poğaçayı unutmayın:)

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena