4 Ekim 2013 Cuma

ah siyah cam ocaklar...

şimdi sevgili biloggırlar bu karakışa çalan ekim başında evi falan toplayıp geçince pc başına dedim ki şöyle bişeyler karalayayım izim kalsın :) çok önemli laflar edeceğim ey yeni evlenecek biloggırlar dikkatle okuyunuz.bundan böyle yanlış kararlardan ötürü çektiğim perişanlıkları burdan paylaşıp sizleri aydınlatmayı vazife edindim :P
ilk diyeceğim şey şudur ki:
çıktınız ev alışverişine bi heyecan geziyonuz bakıyonuz birbirinden güzel koltuklar dolaplar falanlar filanlar ve bugünkü konumuz ocaklar!
ben bundan iki yıl önce bir ocakla yaşadığım aşkın kahrını hala çekmekteyim ocak şudur:
evet güzel değil mi :) güzel ama bide bana sorun nasıl temizleniyo bu diye!
hani cam leke yapmazdı hani kolaycacık temizlenirdi hepsi yalan yahu! ufacık yağ damlası nasıl göze batıyor nasıl kirli görünüyor biliyor musunuz? bloggerlerimin göz sağlığını düşünerek şu anki halini fotoğraflamıyorum :D
silinmiyor arkadaşlar her yemekten sonra iyi bi temizlik istiyor bu cam ocaklar..almayın canlarım almayın yavru kuşlarım ocak temizleyerek emekli olmak istemiyosanız almayın..bide sinir bozucu bir gaz emniyet kilidi mi çocuk kilidi mi ne nane bişeyi var ilk zamanlar 10 dk da yakabiliyodum ocağı kaldırıp atacaktım sinirden.zaten şu sağda görülen gözlerin birbirine olan yakınlığı da ayrı dert. :D ankastreciler beni topa tutacaklar ama doğruya doğru aldım kullanıyorum memnun değilim..şimdiki aklım olsa asla almam..
işte de benden size tavsiye sevgiyle gözlerinizden öperim
bu yalancı kış gününden istanbuldan sevgiler:)

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena