10 Şubat 2014 Pazartesi

yağmur berekettir



öyledir di mi canlar ..
yağmur gibisi var mı bak ne güzel yağıyor
keşke resmini çekebilsem ama ne yazıkki bu havada istediğim görüntüyü elde edemiyorum..madem görüntü yok o zaman hayal ederiz canım :)
şimdi yağmur başladı istanbulda..ben bu saatte bloglar arasında dolanırken cama vuran taneler içimi bi hoş etti , dedim yaşasın yağmur mu yağıyor acaba :)
ufaktan başlamış dua ettim ne güzel bir bereketsin sen Allah üzerimizden bereketini eksik etmesin diye...
çocukken de çok severdim herkes kaçışırken dam altlarına ben kendi etrafımda dönerdim ıslana ıslana :) anam balkondan " hastaa olcaaannn gel eve" dese de kimin umrunda :) o zamanlar dünya başka bi renkti gözümde..hiç acı yoktu mesela..
bir de toprak kokusu vardı,evlat kokusunu bilmeden önce hiçbirşeye değişmem bu kokuyu dediğim .. bahçeden mis gibi yükselirdi çatlayan toprağın içime işleyen kokusu..vesselam çok güzeldi azizim :)
hala da güzel yağmur ama benim renklerim değişmiş,şimdi çıkıp döne döne ıslanmak gelmiyor içimden..yaa telli turna ,hakikaten kirlenmiş dünya..
iki gün sürecekmiş bu saadet,keşke daha uzun sürse..barajları doldurma derdi olmadan sevinsek yağmura keşke..
yaa dost,işte böyle...bir yağmur alır seni taaaa götürür nerelere

foto burdan

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena