12 Şubat 2014 Çarşamba

hayırdır inşallah

     bugün ne değişik ne enteresan ne hoş birgün azizim ..birbirinin aynı onca günden sonra dün annemin gelmesiyle kendimi daha iyi hissettim.akşam eşim gelince de sohbet muhabbet falan ne güzel sıcaklık oluştu dedim kendi kendime..eşime bursadan iş aradığımızdan bahsetmedim daha önce ama nerdeyse 4 aydır arayıp tarıyoruz..böyle ümidimin tükendiği bir anda liseden bi arkadaşımı aradım adı Nurgül..öyle böyle konuşurken bu iş mevzuundan bahsettim ona o da bir eşime sorayım dedi..yani bunun bu kadar etkili olabileceğini düşünmemiştim,Nurgül de Hediye diye bi arkadaşım daha var ona haber vermiş ,canım benim gerçekten uğraşmış,hatta kimsenin uğraşmadığı kadar uğraşmış..eşim Nurgülün eşiyle konuştu ve olumlu olacak gibi geldi.ben bi sevindim ama  çok da ümitlenmek istemedim..dün akşam da konuşurken dedim ki hediyenin de eşini bi arasana..e dedi ne gerek var diğer iş olacak gibi..olsun canım dedim bi aramaktan zarar gelmez..herneyse o konuşma da çok olumlu geçti ve bugün eşim Bursaya görüşmeye gitti ve işi aldı :) Şu Allahın işi ne enteresan gerçekten..çok mutluyum ama böyle hayal kırıklığına uğramaktan,bi aksilik çıkmasından tedirgin oluyorum çünkü hep böyle oldu şimdiye kadar..Allahım hayrla tamamlasın ..
uzun zamandır almayı planladığım çekmeceyi bugün sipariş ettim sağolsun annem sponsor oldu :D 2 güne kadar gelecek inşallah..
       bugün annemle nerdeyse 4 saat gezdik ayaklarıma karasular sarı sular mor sular indi :) ama güzeldi semt pazarına gittik 2 güzel paspas aldık..makarna paspas ama nette fotosunu bulamadım,belki de adını tam bilmediğimden bulamadım.ama aldığım şifonyerin fotosu budur:
        yani bunu yaptırıyorum hem de 200 liraya :)
      paspasın fotosu da budur:

bu paspasın uzunlığı 1.5 genişliği heralde 80 falandır. 15 liraydı:) 2 tane kapıverdik..başka yerlerde sorduğumda en küçük boyu 30 dan başlıyordu,demekki şanslı günümdeydim azizim :)

       bugün çok değişik duygular içindeyim belki bikaç güne çok istediğim taşınma olayına gireceğiz,bunun heyecanıyla daldan dala anlattım durdum..kusuruma bakmayın kendime not düşmüşüm sayın:)
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena