20 Şubat 2014 Perşembe

iri bebek

    

    yahu ne zor bu dr değiştirme olayı..hamileliğimin başlangıcından beri kaç dr değiştirdim hiç bilmiyorum.. en sonunda Dalga beyde karar kılmıştım ki bu taşınma işi yeniden dr araştırmasına yöneltti beni..bugün dr Selim AKGÜN e randevum vardı..gittim gayet ilgili iyi bir dr,uzun uzun baktı anlattı.. suyun sınırda çok su iç dedi..halbuki Dalga bey suyun gayet iyi demişti..kilosu şu anda 32+6 gün itibariyle 2.180 gr.. selim bey 2 hafta önden gidiyor iri bir bebek dedi, dalga bey kilosu oldujça iyi biraz öndeen gidiyor ama sorun olmaz demişti..
       Selim bey hamur işlerini,ıvır zıvırı komple yasakladı,yoğurt,süt,ayran,peynir,yumurta ağırlıklı besleniyosun ve bol bol su içiyosun haftaya cuma kontrole geliyorsun dedi,,şekerim hatırlarsanız biraz yüksek çıkmıştı ama sonradan yaptığım diyetle dengelemiştim..ya da öyle sanıyodum şimdi iyice dikkat etmem gerekecek..
       selim bey maşallah yanaklı bir bebek bu dedi :) kızımı renkli olarak bir çok açıdan gördüm..uzun uzun hiç aceleye getirmeden inceledi..doktorum güven veriyor ama tabi endişelendim biraz..36 haftalıkken tekrar gelirsin sonra gün vereceğim sana sezeryan için dedi..
bebeklerin haftalara göre ortalama kilolarına baktığımda 34 haftalık kiloya denk geliyor ama zaten ben 33 haftalığım şu anda..umarım riskli olmaz,solunum problemi olabilir,iri bebek olması çok iyi bişey değil dedi..22 gün sonra doğduğunda yaşayabilir halde olacak dedi...
       Allahım evladımla sınama beni..İnşallah herşey yolunda gider
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena