19 Şubat 2014 Çarşamba

33 haftalık gebelik






       az kalsın bu hafta karambole gidiyordu..malum şehir değişikliği ev toplama derken,şu anda da annemde kalıyorum burda da internet yok..bi şekilde fırsat buldum da yazayım dedim..
bu hafta itibariyle bacak krampları kendini gösterdi.bundan önceki haftalarda böyle bir sorunum yoktu ama bu hafta oluyor,hatta bu sabah inanılmaz bir krampla uyandım,uzun süre kendime gelemedim.
       uyumak artık çok daha zor,hiçbir şekilde rahat edemiyorum gecede şanslıysam birkaç kere uyanıyorum,şanssızsam hiç uyuyamıyorum :) kızım tekme atmıyor itekliyor :) sağ kaburgam iteklenmekten yer değiştirdi :D Allah sağlık versin.. geçen hafta dr a gittim kilosu 2.127 maşallah herşey çok yolunda görünüyor..ben yine de endişeliyim son anda bişey çıkmasından ödüm kopuyor..
şehir değiştirdiğim için mecburen doktor da değiştireceğim ama bu saatten sonra bazı dr lar kabul etmiyorlarmış.ne saçma yahu sanki keyfimizden mi değiştiriyoruz doktor..ayın 25 i için doruk çekirge hastanesi Hatice Taşlı hanımdan randevu aldım..daha önce de birkaç kere kendisine gitmiştim..umarım sorun olmaz. İstanbuldaki doktorum Dalga bey 25 mart a sezeryan tarihi vermişti ama bakalım şimdiki doktor ne der...hiç hoşlanmıyorum sürekli doktor değiştirmekten,hele ki tam da güvenebileceğim bir dr bulmuşken.. yine de Bursa da olmaktan çok memnunum..
       geçen hafta taşınma hazırlıklarından dolayı çok yoğun geçti..annemle ikimiz tüm evi koliledik :) gerçi ben bu halimle pek bişey yapamadım annem sağolsun çok uğraştı,çok yoruldu..eşim iş için Ankaraya gitti ben de annemle Bursaya geldim..martın 5 inde evi de buraya getireceğiz inşallah..kazasız belasız bi taşınsak,şu evi bi kurulmuş görsem doğurmadan önce...
       bebeğim tam dönmemiş ama dönmeye 5 kalmış doktorun dediğine göre :)fokor fokor bi hafta geçirdik kızımla maşallah..hıçkırıklarını hissetmek çok güzel..Allahım isteyen herkese nasip etsin.penguen yürüyüşüm iyice ayyuka çıktı :)göbek artık benden önce dönüyor bütün köşeleri ,12 kilo aldım. bazen çok sertleşiyor karnım bazen de yumuşacık,belli olmuyor vesselam..bizim kız yattığım anda hoplayıp zıplamaya başlıyor:) hareketleri hafif hafif can yakıyor artık. hamileliğin en güzel tarafı üşümemek azizim :) bu yıl hiç kalorifer yakmadım desem yeridir.ufak bir elektrikli soba yetti de arttı bile..gerçi bu yıl kış olmadı onun da etkisi var tabi.
     bir de annemin üst katındaki komşuyla aynı zamanlarda doğum yapmıştık..bugün kızını gördüm ne kadar büyümüş..benim Elam da yaşasaydı demek böyle olacaktı şimdi..insanın içini ezse de bu durum kendimi dinlemedim ve doyasıya sevdim ufaklığı...Allahım Yarenime sağlık versin ve büyütmeyi nasip etsin..
    sevgiler

1 yorum:

Unknown dedi ki...

33 haftalık gebelik ve diğer haftalarda anne ve bebekteki değişimleri kolayca öğrenmek için... http://www.ticktaq.com/33haftahamilelik.php

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena