7 Şubat 2014 Cuma

kadıköy cuma pazarı

     yok artık 8 aylık oldun hala geziyo musun diyenlere inat gezdiğim doğrudur :) bikaç gündür kayınvalidemde kalıyordum.o çengelköyde oturuyor e pazar da çok uzak olmayınca bugün gideyim dedim.. metrobüsle uzunçayır istasyonunda inip 10 dk kadar yürüyünce pazara varıyorsunuz..salı günleri de giysi satılıyor..bugün kumaş pazarı deniyor ama yine de giysi var..neyse gelelim gördüklerimize:

      e gördüğünüz üzere ıvır zıvır da yoğunlukta..fermuarlar,kurdeleler,fisyolar,biyeler,düğmeler tokalar bilmemne..ne arıyorsanız var kısacası


        perdeler çok ucuz .işte bu yerde gördükleriniz 5 tl..asılı olanlar 10 tl..değişen fiyatlar da var tabi ama genel olarak dikilmiş bir perdeyi ya da dikilmemiş kumaş halinde fonları parçası 5 tl den alabilirsiniz.




       resimlerini çekmedim ama gerçek deri ve kürk de satılıyor bu pazarda..parça olarak da var kanat olarak da..hangisi işinize gelirse..şahsen deriyi kocacığımdan temin ettiğimden fiyatlarını sormadım:)

      pazarda 1 liraya da güzel kumaşlar bulabilirsiniz ama genel olarak 5 tl diyebiliriz parça başı için.ne ararsanız var kapitonesinden şifonuna,döşemeliğinden derisine,ipeğine fantazisine....bilimum çeşit barındıran geniişşş bir pazar

      siz hala kullanılmış eşyaların satıldığı bir pazar görmediniz mi yoksaaaa  aa ne ayıp :) valla birçok yerde gümrük malları yazsa da acaba çaldılar mı bunları yahu demekten alamıyor insan kendini..şu aşağıdaki ayakkabılar 5 lira :D çantalar 3 lira :) bildiğin hakiki deri trençkotlar 30 tl..gerçekten enteresan bir pazar..ben sırf bikaç parça kumaş alıp dönerim diye umuyordum ama öyle merak uyandırıcı şeyler satıyolar ki 2 saat gezdim çok yoruldum..yoksa iki saat daha gezerdim :)


       foto çekmediğim biçok tezgah var tabi ama mesela çookk güzel tasarım ürünler satan bi tezgah var 10 tlden 300 tlye kadar giysiler var tezgahta..ama hakikaten çok güzel çok kaliteli görünüyorlar..başka bi tezgahta abiye elbiseler 5 tl ye dökülmüş satılıyor..enteresan birkaç tezgahta kullanılmış mı yoksa sandıkta beklemekten sararmış mı anlamadığım danteller,kaneviçeler,çok güzel işlemeleri olan etaminler,yastık kılıfları ve bilimum çeyizle alakalı şeyler satılıyor..çok hoşuma gittiyse de almadım şimdiki evimi hiç sevmediğimden içime sinen bir eve geçersek inşallah o zaman hevesle alacağım..bir de enteresan olarak english home larda gördüğümüz güpürlü fistolu masa örtüleri vardır bilmem bilir misiniz..pembeli ekrulu, kırık beyaz falan güzel renkleri var ve masa örtüleri de çok güzel..onları da karesi 10 dikdörtgeni 15 tl den satıyolar kapışılıyor :D tükenmeden alın hanımlar

benden bu kadar şimdilik
sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena