25 Ağustos 2013 Pazar

wrap sling şeysi (tamamlanmadı )

 bunu gördüm araştırdım baya videolarını falan izledim mantıklı geldi dedimkii dikerim ben bunu bee :)
laf dediğin yerde kalmaz bi koşu bakırköy pazarından penye kumaş aldım bunun için yaklaşık 4.60 uzunluğunda penye kumaş lazım. ben parçacıdan tanesi 2 tl den 2 parça kumaş aldım yetti de arttı bilee

 böyle maviş penyemizi uzunluğu 80 cm olacak şekilde 3 parçaya bölüyoruz..kumaşı boyundan kestiğimiz için 1.5 * 3 = 4.5 metre eninde olacak birleştiğinde..

tektek 80 cm ölçmek yerine yanyana koyup kesebilirsiniz ama penyeye pek güven olmuyor ben gibi tembellik etmeyip ölçebilirsiniz de..tamamen size kalmış

 bu resimde gördüğünüz overlok ayağı diye geçiyor esnek kumaşlar için kullanılıyor bu yüzden bu ayakla diktim penyeyi

gördüğünüz gibi boyuna dikişleri düz dikiş olarak dikiyoruz sağlam olsun diye çift sıra yapabilirsiniz


 bu aşamada parçaları birleştirip kaldım çünkü enine birleştirmek için gerçek bir overlok dikişine ihtiyacım var bunu da üşenmeden gidersem terziye yaptırıp sizlerin beğenisine sunacağım
ısrarla bekleyiniz efem

sevgiler

1 yorum:

srage dedi ki...

kullanışlı oldu mu?

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena