25 Ağustos 2013 Pazar

hamile pantolonu dikek mi :)



ilk dönem hamile pantolonu diktim bugün canım sıkıldı napsam napsam kumaş da vardı evde..bitmiş hali bu paçalarını kıvırmak kaldı sadece..
aşamalarsa şöyle efenim

1)   önce herzaman giydiğimiz bir pantolon üzerinden uyduruk kalıp çıkartılır

2) gerekli iyileştirmeler yapılır.bu hamile pantolonu olacağı için kemer kısmını iptal ediyoruz kemerin başlangıç hizasından kalıbı hazırlıyoruz


3) kumaşı kalıba göre kesmeye hazırız

burada dikkat edeceğimiz şey pantolonun ön kısmı göbek altından kesileceği için kalıba ufaktan bir ayar veriyoruz şekil budur


4 ) eski bir penye tşört olur efenim elbise olur artık Allah ne verdiyse bi güzel kesiyoruz

bu bir elbiseydi üniversiteye giderken zayıf bi kız olduğumdan o zamanlar oluyodu yıllardır tekrar olsun diye sakladım ama dar geliyor ısrarla..bunu hakediyordu :) etek kısmını kestim

5) elbisenin etek kısmıyla birleştirilmiş pantolonumuzun belini iğneyle tutturuyoruz..ben bunu giyinerek üzerimde iğneledim daha garanti olsun diye..yetenekliyim ben masadada yaparım derseniz meydan sizin

ben burda henüz beli kıvırmamışım ama bu resimden sonra hemen kıvırdım :)

6) e artık birleştiriyoruz sevenleri

bu arada söylemeyi unuttum penyenin bele gelen kısmını daralttım zaten esnek ve giyerkende esniyor iyice salmasın kendini diye böyle yaptım..birde pantolonu diktikten sonra penyeyle birleştirmeden üzerinizde bir prova yaparsanız daha sağlıklı olur ben fazla gelen kısmı pensle içeri aldım daha iyi oturdu..nede olsa kalıp biraz uyduruk düzeltmekte fayda var..sonra yaptım olmadı demeyin.bel kısmını penyeye zigzag dikişle birleştiriniz ki esneyebilsin


buda bitmiş hali ütüsü yok bu sıcakta canım hiç ütü yapmak istemedi mazur görünüz :) bi ara ütülerim inşallah

sağlıkla giyiniz bebeğinizi sevgiyle sağlıkla büyütünüz inşallah..Allah isteyen herkese nasip etsin acılarını göstermesin..
 öperim

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena