31 Ağustos 2013 Cumartesi

ne yesem sorunsalı ( pişi yaptım )





pişi bu pişi :) ne yesem ne yesem diye kukuman kuşuna döndükten sonra aklıma geldi hemencik yaptım afiyetle de yedim :) canınız mı çektii ağzınız mı sulandıııı hiiç üzülmeyin hemen tarifi vereyim..tarif biraz tarzanca olacak ama yaparsınız heralde

derin bi kaba 5 avuç un koyuyoruz üzerine kafanıza göre tuz (ben yarım tatlı kaşığı koydum) ve yarım paket yaş maya koyuyoruz..1 bardağa yakın ılıtılmış sütle yoğuruyoruz bi güzel.üzerini kapatıp mayalanmasını bekliyoruz aşağı yukarı 15-20 dk.. sonra elinizi unlayın ki yapışmasın hamurdan topaklar koparın yuvarlayın sonra bastırarak gerdirerek inceltin ince olması önemli yoksa kabarmıyor..avuç büyüklüğünde olanlar makbuldür :) derin bi tava alıyoruz yağı güzelce ısıtıyoruz içine atıyoruz incecik hamurlarımızı..hemencik pişiyo zaten..sonuç mu?
ben gibi akşam yemeklerini yalnız yiyen birine layık bir sofra..eşim geç geldiği için o vakitte yemek yiyemiyorum ona ayrıca daha güzel bi sofra hazırlayacağım inşallah..
afiyetle efenimm

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena