3 Temmuz 2014 Perşembe

3 ay


 böyle alengirli foto da çekiniriz taam mı :)


haziranın bitimiyle bizim de 3. ayımız bitti şükür dostlar.. bu ay neler mi oldu ?

    Yarenimin 3 ay kontrolü sonucu boy 59 cm kilo 6.730..bu ay parmak emmeye başlaması,geceleri uykudan gözünü açamayıp emmeyi azaltması sonucu ne yazıkki kilo alımımız sınırda çıktı..genel itibariyle kilosu güzel ama 1 ayda 500 gr alması az bulunduğundan bu ay daha dikkatli emzireceğim küçük hanımı..
   bu ay dönme çalışmaları hız kesmeden devam ediyor,hatta 1 kere dönmüşlüğü de var..tabi sonrasındaki ağlamayı saymazsak :)
   son 1 haftadır utanmaya başladı hanım :) birileri sevince utanıyor kolumun altına saklanıyor :D haha bayılıyorum bu haline
   kaka durumumuz tam olarak bitmese de daha kolaylaştı diyebilirim,artık kaka için kıvrım kıvrım kıvranmıyor,ağlamıyor hatta bazen kendi kendine yapıyor,ama bazen zorlandığı da oluyor
   yine bu ay tanımadığı insanları yabancılamaya başladı..ananesini iki üç günde bir görmesine rağmen unutuyor heralde,ilk gördüğünde yabancılayıp dudak büzüyo :D
   Rota virüs aşımızın ilk dozunu yaptırdık,akabinde hemen yemyeşil bir kaka yaptı...normalmiş bu :) doktorda muayene sıramızı beklerken benim o hiç kaka yapmayan fıstığım sıra bize geldiği an boynuna kadar batırdı :D e doktora öyle girilmez de mi ama,çıktık bebek odasına alt değiştirirken bi daha,derken bi daha :) 3 kere bez değiştirtti bana küçük cadım :) sonrası gülücükler öpücükler malum..
bu rota virüs aşısı ağızdan yapılan ve yan etkisi olmayan bir aşıymış ancak biz kızın kusmalarının arttığını farkettik,belki alakası yoktur diye 1 gün daha bekledik ama bizim kız ne içerse kusuyor sürekli..dr u aradık,o da Motilium şurup kullanmamızı,geçmezse muayeneye getirmemizi söyledi..aldık şurubu hanım uyanınca ilk kez kullanacağım,umarım etkili olur..
   kızımın uykuları oldukça düzenli ama ne zaman bi yere gitsek bu düzen bozuluyor o yüzden misafirliğe gitmeye korkar oldum :) dün mesela annem iftara aldı bizi sağolsun,ben anneme yardım edeyim diye biraz erken gittim ama ne mümkün,uykudan deli olan kızımı uyutamadım bi türlü,saatlerce kucakta gezdi agucuk gugucuk bana mısın demedi..sonra babası gelince Koruparka gittik,bu çocuklar neden bilmem avm lerde kolayca uyuyorlar..biraz kestiriverdi babasının kucağında,sonra iftar vakti boyunca pışpışladım ve mutlu son ,uyudu hanım :D tabi orda kalmayacağımız için o uyurken eve gelmek zorundaydık,çok şükür takside uyanmasına rağmen evde hemen uyudu:) şu anda da oldukça zor uyuttum 12 den beridir uyuyor,bu arada saat 15.00 oldu :) uykuya dalması çok güç ama dalınca güzel uyuyor miniğim.. bu cumartesi benim kpss sınavım var ve gün boyu babası bakacak,nasıl olacak şimdiden endişeliyim,bizim kız memede uyuyor,biberon almıyor,yalancı emzik de tutmuyor,bitek parmağını emiyor...Allah kolaylığını verir ,hiç çalışmadım tabiki kpss ye,aslında öylesine giriyorum,girmesem mi kızı bırakmasam mı diye düşünüp deli oldum,bakalım bi cumartesi gelsin o zaman karar vericem :D
bizden size öpücüklerrr

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena