25 Haziran 2014 Çarşamba

evde yağ yapak mı?

evet canlar,kendi bakım yağını kendi yapanlar kafilesine bende katıldım :D

soldaki çörek otu,sağdaki sarmısak yağı oluyor kendileri,şu an güneşlenmekle meşguller 20 gün sonra süzüp gölgelenmeye terkedeceğim onları :)

bu pişik kreminden sonra bişeyler oldu bana, aklım fikrim evde doğal krem yapmakta,yok efendim yağ yapmakta bilmem ne..bu aralar hep arayışlarım bu yönde..zaten Yaren kuşum uyuyunca yapabiliyorum ,bunlar en fazla 5 dk da hazırlanan şeyler,hem doğal hem güzel hemde kolay :)

e denemedim henüz tavsiye edemem belki ama deneyimlerimi yazacağım..ama doğal olandan zarar gelmez de mi..

yapılışı da şudur: 5-6 diş sarmısağı rendemi bulamadığımdan kesiverdim inceli kalınlı :D üzerine de zeytinyağı ne kadar istiyosanız,konsantre olsun dersen daha az kullan,anam bana bidon bidon zeytinyağı verdiğinden ben gayet cömert davrandım :D
çörek otunu da ezdim bi güzel hoopp onlar da yağın içine..beklesinler bakalım güneşte inşallahh eylemlerim devam edecek :D

sevgiler

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel :)
hem doğal hem el emeği. ellerine sağlık.
çörek otu yağını nerede kullanıcaksın?

Unknown dedi ki...

Her ikisini de saç bakımı için kullanacağım malum emziren annenin en büyük problemi saç dökülmesi..

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena