10 Temmuz 2014 Perşembe

döner döner dururum



aynı başlıktaki gibi bizim hanım dönmeye başladı :D şimdilik 180 dereceyle sınırlı ama eminim pek yakında devamı gelecek,her yanı yastıklama zamanı gelmiş,o bakımdan aynı yatağa sığamıyoruz artık... mecburen ayrı yataklara geçtik,böylesi daha iyi kendi yatağına alışması lazım...
   bu arada havalar çok çok çoookk sıcak yahu...
   birşey keşfettim; en son sütle alakalı yazdığım yazıdan sonra kendimi takip ettim,günlük olarak aksatmadan yaptığım birşey var; kakaolu bisküvi yemek :D onu kestim iki gün sonra sütüm normal seyrine döndü...daha öncesinde de nescafe,kahve falan içersem azaldığını farkediyordum...acaba bilimsel bir yönü var mı yoksa tamamen benim hüsn-ü kuruntum mu bilemem ama bende metabolizma böyle çalışıyor :)

yukarıda da dediğim gibi çok sıcak olduğundan ve bunu yazarken 3 kere yüzümü sildiğimden artık pc başından kalkma zamanımın geldiğine hükmediyorum :D

sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena