3 Mayıs 2014 Cumartesi

hır hır hıırrr

uykusuzluktan tek gözüm kapalı yazdığım bu yazının aslında tek amacı var..bu sebepsiz hırıltının sebebi nee?
yaren kızın doğduğundan beri geçmeyen hırıltısı sebebiyle dr a gittik,ciğeridir boğazıdır burnudur temizmiş..ee o zaman niye hırlıyor..olabilir geçecek annesi dedi dr :/ iyi de neden hırlıyor!!
bilen varsa beri gelsin .kendimce ürettiğim sebepleri yazıyorum siz ne dersiniz merak ediyorum:
  sabahları uyandığında daha fazla hırıltısı oluyor bunu burun tıkanıklığına bağlıyorum ama burnunu temizlesem de geçmiyor.. geceleri bazen horluyor gibi sesler çıkartıyor.
  herhangi bir üşütme belirtisi yok yani ateş,göz yada burun akıntısı,öksürük yok..
  acaba diyorum emzirirken bazen boğazına kaçıyor sütler öksürüyor o zaman bunlar mı bu hırıltıya sebep oluyor?iyi ama boğazını temizliyor dr da baktı bişey yok dedi..ciğerleri de temiz..
  her sabah bruno sonrasında otri bebeyle temizliyorum burnunu,dikkat ediyorum ama kafaya takıyorum arkadaşş!!
bu çocuk neden hırlıyor :(

1 yorum:

fatih uzun dedi ki...

Ayni sey bizim cocugumuzdada var cok merak ediyoruz endiseleniyoruz ayriyeten bi bilen varsa cevap versin doktorlarda birsey demedi daha 10 gunluk bebek

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena