9 Mayıs 2014 Cuma

hapşoouuuwwww

hasta oldu miniğim a dostlar.. o kadar koru kolla hastaları eve kabul etme,terledi mi diye sürekli kontrol et,ateşini takip et derken ne yaptıysak fayda etmedi ne yazıkki minik güzelliğim hastalandı..
   hapşırık,hırıltılı nefes ve öksürük derken iki gün önce ateşi 38 e kadar çıktı koştuk hastaneye dr boğazı,ciğerleri temiz dedi..burnunda hırıltı vardı sürekli bruno ile temizlememe otri bebeyle çekmeme rağmen geçmeyen bir hırıltı.. dr 4 gün kullanmak üzere rhinfant diye bir sprey verdi..yalnız ilacın üzerinde 3 günden uzun süre kullanılmamalıdır yazıyor..o yüzden 3 gün kullanacağım zaten bugün 3. günümüz..burnundaki hırıltı için de acile gönderdi bizi burnuna şırıngayla sıvı sıkıp ince bi hortumun bağlı olduğu makineyle çektiler...öyle çok ağladı ki kıyamam..ama ciğerlerine inmesinden çok daha iyidir diye dayanmak zorundaydım..başını ben tutuyodum sağa sola çevirmesin diye ona bile içim parçalandı...of
   burnunu bruno ile ıslattıktan sonra biir güzel çektim otri bebeyle ne var ne yoksa çıktı çok şükür..ama korkuyor tabi burnuna bişey sokulduğunda..birde hırıltısı hala geçmediğinden günde 3-4 kez tekrarlıyoruz bunu..inşallah atlatır miniğim..ciğerlerine inmesinden çok korkuyorum..
   bu kara haberin ardından karanlık güne inat aydınlık haberim de var..bugün 40ımız doluyor sevgili dostlar,babası Ankaradan geldi iki gün önce ve tepkisi şu oldu: vay canına ne kadar büyümüşş :) bi sürü fotoğraf çekip tekrar döndü bugün Ankaraya..
hastalık halinde kullandıklarımız şunlardır..fikir olsun diye ekleyeyim dedim:



sevgiler

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena