16 Temmuz 2015 Perşembe

Ramazan degerlendirmesi

Soylemem gerek ki omrumce gecirdigim en zor ramazandi.. dogru durust uyku duzeni olmayan kizim cook gec yatip cok erken kalkarak isimi iyice zorlastirdi..
Sizde oluyo mu bilmem ama bende uykusuzluk kendisini iyice uyuyamama olarak gosteriyor.yani deliler gibi uykum varken bile yatinca donup duruyorum uyuyamiyorum..cok sinir bozucu bi durum bu..uyuyabilmek cok buyuk nimet,kesinlikle sukretmek gerek.
Gunler uzun ve sicak..gerci bu yil Allahim rahmetinden kavurucu sicaklari cok çıkarmadı ortaya elhamdulillah..buna ragmen butun gun oyun isteyen,1 dk yerinde durmayip pesinden kosturan bu evlatcaaazimla zorlanmadim desem yalan olur..tabi bide cocuk uyamdirmaktan baska hicbir ise yaramayan, her davula vurusuyla beni ayri endiseye surukleyen davulculari unutmamam lazim.. bu yil arkanizdan cok da hayirli olmayan dualar ettim beyler bilesiniz..ayrica doğanlara sahinlere o sacma motoru takip da gecenin bi koru arabayi bagirta bagirta gecen gerzek gencler de bu dualarimdan nasiplerini aldilar. Heee unutmadan diyeyim zaten ramazan kimse uyumuyodur mantığıyla tanidigina kornayla selam veren ,iftar cikisi balkonda el sallayanlara futursuzca korna calan o misafirlere de dilimden dusurmedigim dualarim oldu...
Bunlarin disinda hic mi guzel gecmedi ramazan derseniz; Ramazanim aslinda cok guzel gecti..aclik susuzluk degil de ekstra kendimi tutmaya calistigim seyler beni hosnut etti...mesela laf arasinda bile olsa dedikoduya giren ne varsa icime atmaya calistim,kimse icin kotu konusmamaya cevremdekileri de konusturmamaya, kalp kirmamaya (malum ac ve uykusuzken sinirler gergin olabiliyor) vesselam iyi bir insan olmaya Rabbimi hosnut etmeye gayret gosterdim..insallah becerebilmisimdir.. az sonra sabah ezani okunacak ve son kez oruca niyet edecegiz..
Cümleten Allah oruclarimizi kabul etsin


0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena