20 Haziran 2015 Cumartesi

Kaldigimiz yerden

Merhabalar canlar
  Sonunda bi blogger eklentisi buldum da bloguma baglanabildim sukurler olsun :) kisa kisa anlatayım neler yaptigimi..ya da anlatmayayim resimleyeyim :)
Fotolari istedigim yere kaydiramadigimdan abuk subuk konumlarda kalmış olabilir kusuruma bakmayiniz..
Gordugunuz gibi ari misal calistim calistim calistim :) eee bebeyle nasil calistin diyenlere cevabim : anam sagolsun.. bu dikilenlerin bir kısmını fırsat buldukca ayrintili anlatmaya calisacagim. Su siralar bebeye bakma hediyesi anacigima pardesu dikiyorum. Bu vesileyle pardesu- trenckot cebi nasil yapilir onu da paylasmayi dusunuyorum. E ramazan dolayisiyla kafam allak bullak oldugundan bu duruma alsitiktan sonraya kalacak tum planlarim saniyorum.. hayirli ramazanlar efem
Sevgiler


0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena