13 Ekim 2014 Pazartesi

sarımsaklasak da mı hastalansak?



bebişim bronşiolit oldu ne yazıkki...yaklaşık 10 gün önce aksırma hafif gıcık tutar gibi öksürmeyle başlayan bu olay bi gece iyice ilerleyip tıkadı yavrumu..aslında ilk öksürükleri duyduğumda önlemimi almıştım ama demek yeterli olmadı..
bir gece iyice tıkanıp ikide bir ıkınıyomuş gibi nefesini bi tutup bi vermesiyle ben telaşlandım..biraz dinledim kızı hafif hırlıyordu hemen doktorun yolunu tuttuk,iyiki de gitmişiz ciğere inmiş bronşiolit dedi,,önce nefes açıcı bir iğne,sonrasında oksijen ve ventolin..

eve geldik bricanyl şurup 3 kere 1 çay kaşığı şeklinde ve baby tonimer tıkandıkça kullandık..şu an sadece hırıltımız kaldı,o da kalabilirmiş uzun bi süre..bu günlerde de benim boğazım yanıyor sanki,kendime dikkat etmeliyim,yine annem memlekete gitti ve bize bakacak kimse yok,hastalıksa hep böyle durumlarda gelir di mi :)
kendime iyi bakma operasyonunun ilk aşamasında hemen bir yelek giydim :D terlersem sırtıma havlu koyuyorum ya da üstümü değiştiriyorum,ıhlamur içiyorum demleyip demleyip,ıhlamurdan sarhoş olan ilk ben olacağım bu gidişle :) mandalinanın da dibine vurdum,bari annem geldikten sonra olsam illa hasta olacaksam :D
kızıma da ne giydireceğimi şaşırdım aziz dostum,yeleğini eksik etmiyorum üstünden gece terlerse uykusu bölünmesin diye ( bölünürse çok mızırdak oluyor,dişin de etkisiyle) sırıtına havlu koyuyorum,gündüz terlerse hemen değiştiriyorum,yemeğine sarmısak koyuyorum buram buram kokuyoruz :D
bi de şöyle bişi öğrendim vicks sürülür ya hani topuklara,bu durum eğer ciğere inmemişse iyileşmesine yardımcı olurmuş,ama ciğere inmişse daha da kötüleştirirmiş durumu..doktora bizatihi sordum öğrendim..sizde dikkatli kullanınız..
bizden sarmısak kokulu öpücükler :D

0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena