4 Eylül 2014 Perşembe

5 ay :)






evet şekerler 5 ayımızı bitirmenin mutluluğuyla ve tabi bir aydır ayrı kalmamızın mutsuzluğuyla kocaman bir merhaba :)
   bu ayki ölçümlerimiz şöyle : kilo 7.550 boy 65 :D  yarım cm bile uzamamış bizimki :D
artık daha az kilo almaya başlayacakmış ayda 300-400 gr arası normalmiş.. geçen ay az az ek gıdaya başladığımı söylemiştim , artık dr tavsiyesiyle geçiş yaptık,sanıyorum bi zamandan sonra süt yetmiyor çünkü bu ay itibariyle gerçekten çok hareketli ve çok mızmız :)
mızmızlığımızın çoğu uyumak istememekten,bazı akşamlar ise diş kaşıntılarından oluyor..zaten gündüz uykularımız hak getire.. 40 dk falan hikaye oldu hanfendi ne kadar isterse o kadar uyuyor..bazen 11 gibi yatıp 2 gibi kalktığı oluyor bazen de gün boyu mızır mızır en uzun uykusu 20 dk süren bölük pörçük uykuları oluyor.. işte böyle uykular en çok anneyi yoruyor sanırım :) bi de öyle bir uyanması var sanırsın az önce uyuyan o değildi bi gülücükler bi cingözlükler :) ama sonra işte bütün gün mızır mızır geçiyor,sürekli yanında birini istiyor herşeyden çabuk sıkılıyor,kucak istiyor yetmiyo dışarı bakacak şekilde kucakta durmak istiyor,sıkılıyor tv ye bakıyor en fazla 5 dk,evde yürütüyoruz,duvardaki şekilli yapıştırmaya bakıyor sıkılıyor balkondan dışarı bakıyor sıkılıyor.....bıdı bıdı bıdı..bu sırada hep kucağımda yere bırakınca kıyametler kopuyor...ilk bebeğimden de sebep biraz fazla alıştırdık kucağa ama şimdi anamızı ağlatıyor :D sağlıklı olsun da...
tepinirken ayaklarını birbirine sürtmekten (resimdeki gibi ) ayaklarının iç kısmını yara yapıyor o yüzden çorap giydiriyorum ama ne mümkün tutmuyor ayağında..sürte sürte çıkartıyor yerden çorap topluyorum :) sıcakta çorap giydirmek bence de iyi bir fikir değil,zaten ayakları çok terliyor ama başka türlü bir yol bulamadım,ya ayakları terleyecek ya da tırnaklarıyla çize çize hep yara yapacak..
 bu ay biraz daha belirgin "anne " diyor :) cidden söylüyorum,yani sadece ben söylemiyorum duyan herkes söylüyor :)deli gibi bağırıyor,çığlık atıyor,heyecanlanınca nefesi hızlanıyoru elleri kolları durmuyor ve tabi fır fır dönüyor artık..sürekli konuşacağız hanımla,şarkılar söyleyip şebeklik yapacağız ve tabi bunları yaparken evimize biri gelmese iyi olur çünkü evi ... götürüyor :D zaman kalmıyor aziz dostum ev toplamaya,yemek yapmaya,saat 9 gibi uyuyor akşam şöyle bi toparlayıverem diyorum ama ayaklarımın sızısı beynime beynime vuruyor :D zor durumdayım evim alarm veriyor :D toplamaya nerden başlayacağımı bilemediğim kadar karışıklık içindeyim :D
ek gıdalardan bahsedeyim biraz,mesela yoğurt maşallah yiyor ama tuzsuz çorba yemiyor,içine az bisküvi atınca yiyor,ne yaparsam yapayım bi türlü su içmiyor,yani içiyor günde en fazla 5 yudum,içiremiyorum yahu çıkarıyor,biberonla denedim kaşıkla denedim ı ıh..olmuyor
emmeye tabiki devam ediyor ek gıdadan önce emziriyorum bazen sonra emzirdiğim de oluyor,emzirmezsem süt sıkıntısı yaşıyorum.doktor her içtiğiniz çorbadan verebilirsiniz sadece tuz atmayın dedi,bende o şekilde başladım..tarhana çorbasıyla başladım,arpa çorbası falan devam ediyorum,sadece mercimek vermeyeceğim biraz daha.haaaaa bu arada büyük sorunumuz gazdan Yüce Rabbimin izniyle kurtulduk çok şükür :D artık kakasını yapıyor..
ayakta durmak ya da oturmak istiyor,oturtuyorum dr sıkıntı yok zaten kendi kalkıyor,oturtabilirsin dedi. rotavirüs aşımızın 2. dozu yapıldı..

çok konudan konuya atlıyorum değil mi :) kafam bi dünya işte aziz dostum var gerisini sen anla..bi de telsiz aldım şundan :



bugün ulaştı elime valla şimdilik memnunum ,ama bi arıza olursa söylerim almazsınız :Döyle de düşünceliyimdir
bi de artık bebek arabamızın ana kucağını kızım içinde hiiçç oturmayı sevmediğinden çıkardık,normal görüntüsüne kavuşturduk :) vatana millete hayırlı olsun,bu arada bebek arabasında uslu duran bebelere hayranım,burdan onların analarına selam olsun :)

sevgiler

3 yorum:

neva nur dedi ki...

Walla leyla cim ayni benim kizimi anlatmissin ki kendisi daha 2.5 aylik. Bes aylik oldugunda vah ki bana vah:) aglamasindan doktor bile korktu daha ne diyim.

ayakkabı modelisti dedi ki...

hehehe zamane kızlarının sesi fena çıkıyor desene :) yapacak bişey yok artık katlanacağız,45 dk der kızı uyutmaya çalışıyorum mız mız mıızzzz anca uyudu şükür ama bende hal kalmadı :)

türkan engin dedi ki...

8 yaşında bir kız çocuğu annesi olarak kız bebeklerin ne kadar özel ilgi ve sevgi istediğini bende çok iyi bilirim. Bol bol sevgi isterler. Hala günün büyük bölümünü onu sevmeye ayırıyorum. Allah acılarını yaşatmasın. Sağlıklı uzun ömürler versin yavrucaklarımıza.

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena